Bemanningskoordinater, extrajobb på distans, kvällar och helger

Bemanningskoordinater, extrajobb på distans, kvällar och helger

Arbetsbeskrivning

Bemanningskoordinater, extrajobb på distans, kvällar och helger

Om jobbet

Pluggar du till personalvetare eller annan liknande utbildning? Då har vi ett perfekt extrajobb för dig! Nu har vi två lediga tjänster som bemanningskoordinator i beredskap på främst kvällar och helger.

Du kommer att hjälpa till med företagets bemanning. Om en anställd är sjuk tar du emot sjukskrivningen och hittar ersättare bland våra anställda. Jobbet är fritt, du kan jobba där du befinner dig för tillfället så länge du har med dig telefonen. Du kan alltså hitta på andra saker så länge du kan ställa om då telefonen ringer och din insats behövs.

För att kunna utföra jobbet kommer du få telefon, läsplatta och utbildning. Utbildningen sker på plats i Stockholm på Plusfamiljens kontor under en arbetsdag. Sedan sker uppföljning och fortsatt introduktion digitalt och över telefon.

Vem söker vi?

Vi ser gärna att du är i början av din utbildning och kan tänka dig att jobba en längre tid på Plusfamiljen. Har du tidigare erfarenhet av bemanning är det såklart ett plus, annars lär vi upp dig så du känner dig trygg i rollen!

Arbetstid och tjänstgöringsgrad

Deltidstjänst, rullande schema varannan vecka, året runt, även över storhelger.

• Vardagar kl 06.00-08.00 och kl 17.00-21.00.
• Helger kl 06.00-21.00.

Lön

• Grundlön 80 kr per timme oavsett om det är aktiv arbetstid eller inte.
• Helg 20 kr extra per timme, storhelg 50 kr extra per timme.
• Semesterlön, avtalspension samt försäkringar tillkommer.
• Din lön kommer ligga på ca 9-10 000 kr per månad.

Vilka är vi?

Plusfamiljen är ett familjeföretag som startade 2006 då grundaren David Söderlunds son behövde assistens. Den hjälp som erbjöds var inte i närheten av familjen behövde. Så föddes Plusfamiljen. Vårt arbete bedrivs utifrån en stark värdegrund. Det märks genom att vi finns för våra kunder hela vägen med stöd i alla delar av assistansen. Allt från ansökan om ersättning och juridiskt stöd till att noga matcha kunder och assistenter. Vi vill att alla ska trivas och stanna hos oss länge. Vi värderar våra anställda högt, för utan er finns inget vi!

Läs gärna mer om vad vår anställda säger om oss på vår webbplats https://plusfamiljen.se/jobba-hos-oss/personalberattelser/

Välkommen med din ansökan!

Vid frågor är du välkommen att ringa mig Anne-Li på 010 206 58 07

Mail: anneli.loden@plusfamiljen.se

Sista ansökningsdag 18 november. Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så ansök redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Plusfamiljen Assistans
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2022
  • Ansök senast: 19 november 2022

Liknande jobb


Office Assistant to HVDC

Office Assistant to HVDC

20 december 2024

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

20 december 2024

20 december 2024