OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som bemanningskoordinator på Prowork är du ett administrativt stöd till vår bemanningsverksamhet. Du skapar och uppdaterar anställningsavtal, samlar in och registrerar tidrapporter, skriver arbetsgivarintyg, beställer kläder, bokar utbildningar mm.
Du är gärna en mästare på excel och gillar att arbeta i system. Du skapar ordning i din vardag och klarar av att hantera olika typer av frågor som dyker upp på vägen. Samtidigt är det viktigt att du kan samarbeta med dina kollegor på kontoret och givetvis även vår personal ute hos våra beställare.
Vi har ett hyfsat högt tempo i vår verksamhet så vi ser gärna att du som person tycker om när det händer mycket. Du är engagerad, serviceminded och gillar att få saker gjorda, och arbetet sker primärt via dator, email och telefon.
Vi försöker skapa en kultur på arbetsplatsen där du som person kan växa och lära sig nya saker. Samtidigt ställer vi krav på varandra, att verkligen leverera det vi sagt vi ska göra.
I rollen som bemanningskoordinator kommunicerar du väl på svenska men även bra om du hanterar engelska.
Om något av följande känns intressant – ansök: du registrerar dig enkelt via länken i annonsen. Vi sitter i kontor i Solna, men du kommer även arbeta med att stötta vårt kontor i Göteborg på distans.
Vi vill tillsätta tjänsten så snart som möjligt, och vi ser fram emot att få in din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Frida Lönnbom
08-51816602
Rekryterare Janina Stålander
0851816602
VD Mikael Rönnberg
08-51816601
0723884242
VD Mikael Rönnberg
0723884242
Rekryterare Janina Stålander
08-51816602