OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Curaliv är ett kvalitetscertifierat bemanningsföretag som sedan 2014 bemannat den svenska sjukvården. Vi rekryterar och bemannar främst med läkare, sjuksköterskor, undersköterskor och socionomer.
Med oss kan du göra skillnad för sjukvården genom att tillgodose den svenska sjukvårdens behov av kompetent personal, både tillfälliga och längre bemanningsbehov.
Arbetsuppgifter
Som bemanningskoordinator kommer du att bistå våra konsultansvariga och företagsledningen med dagligt administrativt arbete.
Dina främsta arbetsuppgifter i kommer att vara:
Hantering av förfrågningar från kunder
Boende- och resebokningar
Administrativt arbete kring rekryteringsprocesser
Administrativt stöd till företagsledningen
Om dig
Vi söker dig som är datorvan, driven, serviceinriktad och har god prioriteringsförmåga.
Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av administrativt eller koordinerande arbete. Utbildning inom administration, HR eller sjukvård är också meriterande.
Vi erbjuder
Chans för dig att vara med och påverka utvecklingen i ett bolag i tillväxtfas
Vi sitter i nybygga, fräscha och luftiga lokaler med härlig utsikt över Solna
Trevliga och ödmjuka kollegor och chefer som värdesätter trivsel på arbetet
Kollektivavtalsliknande villkor med bl.a. tjänstepension, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme
Övrigt
Tjänsten är på heltid måndag - fredag kl 08.00 - 17.00 med viss flexibilitet. Möjlighet att delvis arbeta hemifrån.
Start sker i november eller enligt överenskommelse.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt till rekrytering@curaliv.se
Vi ser fram emot din ansökan!