Bemanningskoordinator

Bemanningskoordinator

Arbetsbeskrivning

På Better Business levererar vi en specifik blandning av spetskompetens inom mystery shopping och kontrolltjänster. Detta tillsammans med vår heltäckande geografiska närvaro och vår kombination av driftsmodeller, med både anställd personal och en stor databas med shoppers, gör oss till en unik aktör i branschen! Med tio kontor, över 250 hel och deltidsanställda i Sverige och Norge samt ca 40 000 shoppers, är vi stolta över att vara en nordiskt ledande aktör med kvalitet och leverans som ledord. Vi fortsätter växa och har nu behov av förstärkning i form av en Bemanningskoordinator till Driftteamet på vårt huvudkontor i Bergshamra, Solna.
Vad erbjuder vi? Du blir en del av Operations teamet där vi har våra Bemanningskoordinatorter och Regionchefer och får möjlighet att vara delaktig i vår vidareutveckling och förvaltning av enheten. Du kommer att vara en del av vårt drift teamoch skapa nya arbetssätt för att ytterligare förbättra för våra medarbetare på fältet och vår leverans till kund. Vi arbetar både självständigt och som del av team Operationmen även tillsammans med projektledare, kvalitetsgranskare och sälj. Vi ställer höga krav på varandra men erbjuder också möjlighet till utveckling och självständigt arbete, arbetsglädje och gemenskap. Såklart finns harockså härliga och stöttande kollegor.
Vad innebär tjänsten?
Better Business utför löpande en mängd olika kontroller och uppdrag över hela Norden. Vi arbetar med allt från ålderskontroller, lättare kvalitetsmätningar till djupare konceptkontroller och spetstjänster inom säkerhet och svinn.
Som Bemanningskoordinator ansvarar du för att bemanna ett stort antal projekt och uppdrag i våra kunders mystery shoppingprogram med rätt personer ur vår bas av mystery shoppers inom uppdragens deadline. I ditt dagliga arbete kommer du att ha löpande dialog med både shoppers och kollegor för att planera och administrera uppdrag och projekt.
I rollen ingår även löpande rapportering, koordinering och briefing till shoppers.
Vem är du?
Vi tror att du har en bakgrund inom ett serviceyrke med erfarenhet av planering, uppföljning och rapportering. Du trivs i en administrativ roll och är noggrann, kommunikativ och mjuk i din kontakt med andra. Vi ser gärna att du är en lagspelare som trivs i en snabb miljö och älskar att arbeta med service. Du gillar att arbeta med detaljer men har samtidigt förmågan att se helheten.
Dina kunskaper i Officepaketet är goda och du är van att arbeta med både dator och telefon som arbetsredskap. Du behöver ha lätt för att förstå och använda nya it-system. Dina kunskaper i svenska och engelska är flytande i både tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterade.
Du är en doer som ser möjligheter istället för problem och som inte är rädd för att hoppa på nya utmaningar. Som medarbetare inom Operations Teamet är du kulturbärare och din personlighet och inställning är av högsta vikt. Ditt driv, personliga engagemang och flexibilitet är essentiella byggstenar för att lyckas i din roll. Är du en energifull talang som inte är rädd för att ge det lilla extra har du här en unik möjlighet att hoppa på vår spännande tillväxtresa inom Better Business!
Vi ser gärna din ansökan senast 20:e augusti. Vi kommer att påbörja intervjuer och rekrytering i mitten av augusti och tjänstens start planeras till början av hösten 2024. Har du frågor eller funderingar är du välkommen med dessa efter 5:e augusti när vi är åter från semesterledigheter.
Varmt välkommen med din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Better Business Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juni 2024
  • Ansök senast: 13 december 2024

Postadress

Björnstigen 8
STORUMAN, 92331

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024