OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som brinner för sociala kontakter, trivs i en tempofylld miljö och har ett genuint intresse för administration och människor? Vill du bli en del av en arbetsplats som arbetar med fokus på livskvalitet och utveckling tillsammans? Då har du din chans nu!
Vi söker dig som i gott samarbete med våra konsultchefer vill hantera och utveckla våra bemanningsprocesser.
Du har följande egenskaper
Samarbetsförmåga
Prioriteringsförmåga
Handlingskraft
Uthållighet
Noggrannhet
Stresstålighet
Positiv inställning
Som bemanningskoordinator kommer du att bistå konsultcheferna med dagliga administrativa uppgifter. I arbetet ingår mycket mejl- och telefonkontakt.
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att vara
Allmän logistik kring uppdragen
Referenstagning och administration kring referenstagning
Hotell och resebokningar
Administration kring fakturering
Förhandling och avtal med hotell och resebolag etc.
Allmän kontorsadministration
Bakgrund och erfarenhet: Erfarenhet av koordinerat arbete, är starkt meriterande. Utbildning med relevans för tjänsten såsom Ekonomi, administration, HR och Vård är också meriterande.
Anställningsvillkor
Heltid, fast lön, tjänstepension, generöst friskvårdsbidrag, privat sjukförsäkring, vidareutbildning. Flexibelt arbetsupplägg med god möjlighet till balans mellan distansarbete och arbete från kontoret.
Om Sverek
Sverek är ett snabbväxande rekryterings- och bemanningsföretag för läkare och sjuksköterskor som kännetecknas av vårt bidrag till kvalité inom vård och omsorg.
Vi utvecklas tillsammans med ett fokus på livskvalité genom den vård och omsorg våra konsulter tillhandahåller såväl som god personalvård, samvaro och Vi-känsla.
Vi använder test som ett första steg i rekryteringen för att säkerställa en fördomsfri och rättvis process som fokuserar på din potential. Rekryteringsprocessen sker löpande.
Hemsida www.sverek.se