OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
”Att bidra till att skapa riktigt bra kundmöten är det roligaste vi vet. Vi vet att bra kundmöten ökar tillväxt över tid genom lojala kunder som handlar mer och oftare. Vi levererar nya kundperspektiv, letar efter de goda exemplen, utmanar våra kunder och inspirerar till att våga prova något nytt i kundmötet.” – Lotta Eriksson, VD och Grundare Custitude AB
Custitude är i en uppstartsfas med lång erfarenhet av kundmötesfrågor. Vi jobbar tätt ihop med våra kunder och vår övergripande uppgift är att förstå och hjälpa våra kunder att bli ännu bättre i kundmötet. Detta gör vi med olika typer av kundundersökningar samt skapar verktyg för personalen att utvecklas.
Ditt uppdrag som bemanningskoordinator är att på daglig basis bemanna olika kundprojekt. Arbetet innebär mycket personlig kontakt med våra observatörer för att säkerställa att alla våra uppdrag utförs i tid och på ett korrekt sätt enligt kundens önskemål.
Lämplig bakgrund
- Du har lätt att uttrycka dig i tal och skrift och du har förmåga att analysera och presentera information på ett pedagogiskt sätt.
- Du talar och skriver svenska flytande och utan hinder.
- Du har förmåga att arbeta självständigt och i team. Du är organiserad, strukturerad och planerar och kan prioritera ditt arbete för att alltid leverera i tid.
- Ett krav är att du har goda datorkunskaper och kan arbeta i Word och Excel.
- Erfarenhet av administrativt arbete eller bemanningsplanering är meriterande.
Vi sitter i fina lokaler centralt på Storgatan i Strängnäs. Men du kan jobba ”remote” och behöver inte vara på plats på daglig basis. Läs gärna mer om vår verksamhet på www.custitude.se, på Facebook eller LinkedIn.
Skicka din ansökan i form av ett personligt brev & CV samt foto till: johan.strand@custitude.se så snarast möjligt. Vi kommer att intervjua löpande.
Tillträde så snart som möjligt. Individuell lönesättning tillämpas.
Välkommen med din ansökan!