OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Medlink och vad vi erbjuder
Medlink är ett av Sveriges snabbast växande vårdbemanningsbolag. Vi är specialiserade på att hjälpa sjukvården med bemanning av kvalificerade läkare och sjuksköterskor i hela Sverige.
Medlinks medarbetare är drivna personer som alla aktivt bidrar till Medlinks framgångar. Vi arbetar i ett tight och positivt team där alla stöttar varandra och har kul ihop. Allt vi gör genomsyras av Kvalitet, Service och Engagemang – våra tre ledord och värdegrund.
Vi erbjuder en spännande roll i ett ungt och dynamiskt företag, förmånliga anställningsvillkor och en god arbetsmiljö med positiva och engagerade kollegor. Just nu söker vi dig som uppskattar att arbeta med administration och service och som nu vill ta nästa steg till en roll där du kommer få mycket eget ansvar. Tidigare erfarenhet från hotellbranschen eller vårdsektorn är meriterande. Tjänsten är en visstidsanställning på heltid med start så fort som möjligt och varaktighet under ett år med möjlighet till förlängning.
Din roll
Du kommer främst arbeta med:
· Tidrapportering
· Bokningar av resor och logi
· Lön- och fakturaunderlag
· Förhandling av avtal och villkor kring resor och logi
· Administrera beställningar från kunder
· Kvalitetssäkring av våra konsulter
Din profil
För att trivas i rollen brinner du för kontakten med människor. Du hanterar snabba kast och de arbetstoppar som uppstår periodvis i arbete med bemanning av personal.
Som person är du serviceinriktad med god kommunikativ förmåga. Du har hög integritet, är tydlig och bra på att samarbeta samtidigt som du trivs med att arbeta självständigt. Du har också en god problemlösningsförmåga, är hands-on och levererar med kvalitet, noggrannhet och effektivitet.
Du har minst gymnasiekompetens, minimum 2 års relevant arbetslivserfarenhet inom administration samt utmärkta kunskaper i svenska (tal och skrift).