OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Trivs du i mötet med andra människor? Har du erfarenhet av administrativt arbete? Då har vi det rätta jobbet för dig!
Som bemanningssamordnare arbetar du med personaladministration och rekrytering av personal för kommande uppdrag. Du hanterar självständigt ett brett antal arbetsuppgifter inom personalplanering, rekrytering och administration. Som Bemanningssamordnare hos oss kommer du, tillsammans med dina kollegor, att arbeta relationsbyggande och utvecklande gentemot våra kunder och konsulter. Du arbetar med flera olika processer parallellt, det är därför viktigt att du har lätt för att planera och prioritera ditt arbete.
Formell kompetens
För att vara aktuell för tjänsten bör du ha arbetslivserfarenhet inom t.ex. bemanning, rekrytering, personal-/löneadministration eller kundservice. Du uttrycker dig väl i tal och skrift samt har god dator- och telefonvana. Erfarenhet av affärsverktyget Intelliplan är meriterande.
För tjänsten krävs att du har B-körkort och gärna tillgång till egen bil.
Personliga egenskaper
Servicekänsla och lyhördhet kommer naturligt för dig och du är van att ha mycket kontakt med andra människor. Din förmåga att skapa goda och långsiktiga affärsrelationer är stor och du ser möjligheter istället för problem. Som person är du förtroendeingivande och affärsmässig. Vår organisation karaktäriseras av sunda värderingar och god förståelse för människan bakom arbetet och vi är därför måna om att våra medarbetare tillför positiv energi och bidrar till trivsel och samarbete, det är därför viktigt att du ser dig själv som en lagspelare. Viktigast för att trivas med jobbet som bemanningssamordnare är att du har en hög energinivå, trivs i en flexibel miljö samt känner engagemang i ditt arbete. Bestitter du detta så kommer du att trivas hos oss!
Du erbjuds ett spännande och omväxlande arbete med ett stort mått av självständighet och eget ansvar. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Vikariat tom 170831 på heltid med placering i Kalmar
Tillträdesdag
Omgående enl överenskommelse
Information
Du är vamt välkommen med frågor till Platschef Karin Kolmevik karin.kolmevik@lerni.se alt 072-254 00 17
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så sök omgående!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Ahlqvist
Nina Backlund
Charlotta Rasmusson
0722-54 11 32
Charlotta Rasmusson
Nina Wennersten
072-254 11 50
Nina Wennersten
Ida Arvidsson
Nina Wennersten
0722541150
Nina Wennersten
072 254 11 50
Nina Wennersten
072 254 11 50