Bemanningssamordnare till kund i norra Stockholm

Arbetsbeskrivning

Söker du en ny roll med mycket social kontakt och där ingen dag är den andra lik? Vi hjälper just nu vår kund att hitta en Bemanningssamordnare till deras kontor i norra Stockholm. Rollen passar dig med erfarenhet som koordinator eller samordnare och som vill jobba med schemaplanering och bemanning. Tjänsten gäller ett heltidsuppdrag på cirka 9 månader med önskad start till sommaren. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Detta här är en spännande roll för dig som är intresserad av bemanningsplanering, schemaläggning och koordinering. Rollen innefattar varierade arbetsuppgifter och du kommer att ansvara för att samordna och koordinera reception och godsmottagningen ute hos kund. Fokus för tjänsten är att hålla leveransen för receptions-och godsservice hos kund som har 7 bemannade receptioner och 8 godsmottagningar.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
- Schemaläggning
- Semsterplanering
- Beställnngar av material och kläder
- Fakturahantering
- Hantera passerkort och andra behörigheter
- Intervjuer och bemanning av personal

Vem är du?
- Du har fullständigt gymnasiebetyg.
- Du har erfarenhet av en liknande roll och arbetsuppgifter.
- Du har goda kunskaper i både svenska och engelska, spårkligt och skriftligt.
- Du är en van användare av Office paketet.

Som person söker vi dig som är servicevan, självgående och flexibel. Du bör trivas i en roll där det händer mycket och att dina arbetsdagar kan skilja sig åt. Då du har många kontaktytor med såväl medarbetare, chefer och leverantörer är det viktigt att kunna hantera och prioritera kraven från olika intressenter. Du arbetar strukturerat, har en god kommunikativ förmåga och motiveras av att hitta lösningar i både planerade och plötsligt uppkomna situationer.



Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 29 maj 2019

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024