OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att hjälpa kunder att attrahera, belöna och stärka förhållandet med sina medarbetare är det vi på Benify brinner för. Sedan 2004 har vi som ett snabbväxande Techbolag revolutionerat branschen och sättet att arbeta med förmåner och kommunikation till sina anställda. Genom vår skräddarsydda Benifyportal kan kunder världen över bland annat erbjuda grymma deals och rabatter, bjuda in till events eller varför inte onboarda sina nyanställda igenom. Hos oss får du chansen att inte bara påverka en organisations interna arbete, utan även deras medarbetares välmående och relationen till sin arbetsgivare.
OM TJÄNSTEN
Rollen som Benefit Manager inom pension och försäkring innebär att ansvara för varierande typer av projekt innehållande en hög grad av kund- och leverantörs kontakt. Du kommer dels ansvara för implementeringen av Lifeplans rådgivningstjänst hos nya kunder men också arbeta med utveckling av befintliga kunders förmånsportaler inom pension- och försäkringsområdet. Utöver detta ingår även att driva interna förbättringsprojekt för hur vi implementerar våra produkter på bästa sätt samt vara ett stöd internt i pensions- och försäkringsrelaterade frågor.
Du kommer leda projekten från start till lansering samt uppföljning, där din roll bland annat innebär att koordinera och leda projektgrupper av olika enheter både ute hos kunder, leverantörer samt internt på Benify, så som IT, ekonomi, lön, HR, marknad, kommunikation etc.
VEM ÄR DU?
För att passa bra in i denna roll ser vi att du har:
• En universitetsexamen, inom ekonomi, HR eller liknande
• Något eller några års arbetslivserfarenhet, där vi ser att du arbetat i en relationsbyggande roll. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av projektledning
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Erfarenhet av att arbeta med pension och försäkringar eller ett intresse för området är starkt meriterande för denna tjänst.
Som person är du strukturerad, noggrann och analytisk. Det krävs en stark egen drivkraft i alla projekt du tar dig an och du drivs av att göra kunderna fullständigt nöjda. Din positiva personlighet värdesätter vi högt och är något som kommer till användning i ditt nära samarbete med både kunder, leverantörer och kollegor. Du har även ett kombinerat intresse för teknik och affärer och trivs i roller där du får möta kunder och leverera lösningar. Slutligen är du en ambitiös person som inte är rädd för att kavla upp ärmarna och som kan hantera flera saker samtidigt.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Augusti 2021
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Plats: Stockholm, Apelbergsgatan 33A
Kontaktperson: malin.indal@benify.com, Talent Acquisition Consultant
ANSÖKAN
Låter det intressant? Vänligen klicka nedan på "Ansök" för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Vi strävar efter att tillämpa en så objektiv rekryteringsprocess som möjligt och arbetar aktivt med att undvika bias. Efter din ansökan blir nästa steg därför att svara på två stycken tester. Du kommer få tillgång till ett personlighetsformulär och ett logiskt problemlösningstest. Mer information om detta hittas i meddelandet du får efter din ansökan. Notera att testerna kan hamna i din skräppost.