OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en organiserad problemlösare som trivs med att bereda projekt och arbeta i en dynamisk miljö? Har du erfarenhet från serviceorganisationer eller projektverksamhet och vill vara en del av ett globalt ledande företag inom energisektorn? Då kan rollen som Beredare vara nästa steg för dig!
Som Beredare hos Siemens Energy AB kommer du att ha en central roll i att stödja våra kundprojekt genom att skapa och uppdatera site-tidplaner, samarbeta nära med teknisk support och fältserviceresurser för att utveckla dessa tidplaner. Du kommer också att arbeta aktivt med SAP enligt framtagna processer och delta i förbättringsarbete för att effektivisera interna rutiner. Dessutom innebär rollen att du stödjer andra avdelningar och projekt med kontinuerliga förbättringar samt arbetar både självständigt och i team för att nå gemensamma resultat.
För att lyckas i denna roll behöver du ha goda kunskaper i både svenska och engelska, vara välorganiserad och strukturerad i ditt arbete, samt kunna hantera flera olika och komplexa frågor samtidigt, även i en miljö där tempot kan variera. Du är kommunikativ och har förmågan att samarbeta effektivt med andra, och du är också nyfiken och driven med en vilja att lära dig nya system och arbetssätt. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Randstad Professional är specialiserade inom kvalificerade yrkesroller och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är akademiker eller specialist. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet.
Ansvarsområden
Som Beredare hos vår kund i Finspång kommer du att spela en viktig roll i att stödja våra kundprojekt genom att:
Skapa och uppdatera site-tidplaner
Samarbeta med teknisk support och fältserviceresurser för att utveckla tidplaner
Arbeta aktivt med SAP och följa etablerade processer
Bidra till förbättringsarbeten för att effektivisera våra processer
Stödja olika avdelningar och projekt genom kontinuerligt förbättringsarbete
Arbeta både självständigt och i team för att nå gemensamma mål
Kvalifikationer
Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Är strukturerad och organiserad i ditt arbete
Trivs med att hantera flera komplexa uppgifter samtidigt i varierande tempo
Är kommunikativ och har lätt för att samarbeta med andra
Är nyfiken, driven och öppen för att lära dig nya system och arbetssätt
Har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044