Beredare inom eldistribution

Beredare inom eldistribution

Arbetsbeskrivning

Vill du utvecklas i din roll som beredare? Hos vår kund, som är ett mindre företag i en större koncern, finns denna möjlighet! Här får du tryggheten av ett stort företag men det familjära i ett mindre företag. För rätt person finns goda möjligheter till utveckling. Vi ser fram emot att välkomna dig till vår kunds härliga team!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är inne på en spännande resa med ett starkt framtidsfokus och behöver därför stärka upp sitt team. Vi söker dig som är handlingskraftig, målmedveten och har en god kommunikativ förmåga. Du trivs i en roll som spindeln i nätet och kan hantera många bollar i luften, samtidigt som du känner stort ansvar för ditt arbete och tar egna initiativ. I denna koncern blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. De engagerar sig i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det de bygger och anlägger.
Som Beredare kommer du att arbeta tillsammans med projektledaren, där du kommer ta stort ansvar inom alla förekommande arbeten med beredning av lokalnätsanläggningar för eldistribution. Du kommer att arbeta med flera projekt samtidigt och du kommer ha stor påverkan på projektets framgång och drift.

Arbetsuppgifter
Som beredare kommer dina arbetsuppgifter vara varierande och bestå av både kontors- samt fältarbete. Exempel på arbetsuppgifter är:
- Söka marktillstånd från kommun gällande kommande arbeten
- Ha kontakt med markägare, kunder och myndigheter
- Beställa material till projekt
- Hitta tekniska lösningar och göra nätberäkningar
- Kvalitetssäkra beredningar enligt EBR-standard

VI SÖKER DIG SOM
- Är diplomerad EBR-beredare
- Har tidigare arbetslivserfarenhet som beredare
- Har B-körkort
- Talar och skriver obehindrat på svenska då det krävs i kommunikation med kollegor och kunder

Även dina personliga egenskaper är viktiga i denna rekryteringsprocess. Vi tror att, för att trivas i rollen, behöver du ha en känsla för andra människor, kunna anpassa din kommunikation och vara van att ha många bollar i luften. Vidare i processen kommer vi att fokusera på följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ
- Strukturerad
- Självgående

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 april 2024
  • Ansök senast: 9 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Project Planner

Project Planner

29 oktober 2024