OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en strukturerad och kommunikativ person som trivs med att arbeta självständigt? Vi söker en Beredare till vår kunds verksamhet söder om Stockholm.
Vad erbjuder vi? Kontoret kännetecknas av en positiv atmosfär
Variationsrik vardag inom en platt organisation
Du får möjligheten att utvecklas och vara med och påverka
Goda arbetsvillkor och förmåner.
Vår kund arbetar i en framtidsbransch och bedriver en samhällsviktig verksamhet där de hjälper kunder med service och underhåll av deras energiinfrastruktur. Mer information om kunden ges vid personlig kontakt.
Vem söker vi? Relevant 3-årig gymnasieutbildning med elteknisk inriktning eller annan likvärdig utbildning
Minst 2 års erfarenhet av arbete med eldistribution/distributionsberedning
Tidigare erfarenhet av EBR och utbildning inom beredning
God datorvana
Flytande svenska i både tal och skrift
B-körkort.
Vi söker dig som är strukturerad och trivs med att arbeta självständigt. Du är en person som ser helheten i ett projekt utan att tappa detaljerna. Som person har du förmågan att kommunicera rakt och tydligt samt har en väl utvecklad social förmåga då kontaktytorna är många. Du behöver vara noggrann, inte minst när det gäller att hålla tidsramar. Då detta är en nyinrättad tjänst är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av dessa arbetsuppgifter och är självgående.
Vad innebär rollen?
Som beredare ansvarar du i huvudsak för beredning av anslutningsärenden och projekt inom lokalnät 0,4–24 kV mot företagets kunder med elnät. I tjänsten ingår arbetsuppgifter såsom: Utföra elutredningar, fältmätningar och markundersökningar
Ansvara för att sammanställa materiallistor, arbetskartor och ta fram övriga beredningshandlingar/tekniska beskrivningar som uppdraget kräver
Göra kostnadskalkyler inklusive framtagning av underlag för dessa
Att utifrån beställarens önskemål ta fram materialåtgång, räkna på arbetstimmar och sammanställa byggunderlag med dokumentation
Uppdatera uppdragets dokumentation under uppdragets gång.
Arbetet innebär mycket kontakter med beställare, leverantörer, myndigheter, markägare och självklart med företagets projektledare och montörer. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag på 7 månader med goda möjligheter till direktanställning av kund efter arbetad konsultperiod. Arbetstider är måndag till fredag 08-17 och kontoret är beläget i Huddinge. Är det dig vi söker? Välkommen in med din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Elida Rhodin.
Om 2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss? Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Ryholt
Malin Ryholt
08-445 43 44
Malin Ryholt
076-875 11 46
Malin Ryholt
076 875 11 46
Malin Ryholt
08 445 43 44
Pernilla Blennow
Malin Ryholt
0768751146
Malin Ryholt
084454344
Emily Higgins
073 365 68 32
Margareta Meek