OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som operativ beredare kommer du att ha stor påverkan på flödeskedjan från leverantör till kund genom att säkerställa att vår produktflora av artiklar finns tillgängliga för inköp- och orderavdelningen.
Tjänsten innebär ett flexibelt arbete med varierande arbetsuppgifter där du dels kommer ansvara för att informationen i våra IT system är korrekt och underhålls systematiskt, dels också kommer jobba med att förbättra våra tekniska underlag och stödja både inköp- och orderavdelning med kunskap och effektiviseringar.
Kvalifikationer
- Tekniskt intresse samt vana vid att läsa ritningar och teknisk dokumentation
- Goda kunskaper i MS Office i allmänhet och MS Excel i synnerhet
- Goda kunskaper i engelska
- Erfarenhet av att arbeta i affärssystem är meriterande, lätt att lära olika IT system är ett måste
- Att tidigare arbetat inom reservdelsverksamhet är också en merit
Egenskaper
Som person är du strukturerad, flexibel och drivande. Eftersom du kommer ha ett stort kontaktnätverk i din roll är det viktigt att du har lätt för att kommunicera, samverka & koordinera samt är serviceinriktad.
Vi erbjuder
En utvecklande roll för dig som vill jobba med tunga fordon, service och möjlighet att påverka utvecklingen av dina arbetsuppgifter. Arbetet kommer vara varierande med helhetssyn från leverantör till kunderbjudande och innebär också ett stort kontaktnätverk.
Kontaktperson för frågor om tjänsten
Johan Kårhammer, Purchase Manager Spareparts, 0706 673 538 eller 0433-735 38
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt men senast den 12 juni.
Vänligen använd denna länk för att registrera din ansökan:
http://web103.reachmee.com/ext/I009/969/job?site=6&lang=SE&validator=20b74b166604945645010e0852903cd2&job_id=22
Kontaktpersoner på detta företaget
Bertrand Marion
070-557 33 03