Berlitz Customer Service söker administrativ assistent - heltid

Berlitz Customer Service söker administrativ assistent - heltid

Arbetsbeskrivning

Berlitz Customer Service söker en administrativ assistent 



Berlitz Corporation är verksamt i Sverige sedan 1931 och är ett världsledande företag inom språk och kommunikation med över 550 språkskolor i 70 länder. Vi erbjuder en internationell, professionell och dynamisk arbetsplats.

Dina arbetsuppgifter:


• Daglig kontakt med kunder, besvara e-post och telefonsamtal tillsammans med SC-teamet (centraliserat SC-team)
• Schemaläggning av kurser
• Administrativa uppgifter
• Bygga och upprätthålla goda kundrelationer
• Motivera teamet och fokusera på och öka effektiviteten
• On-boarding av lärare
• Hålla kontoret/lokalerna i ordning
• Varubeställning
• Diverse säljassistans
• Bör klara av hög tidspress periodvis
• Hantera kunders klagomål, bekymmer och frågor snabbt och på ett professionellt sätt
• Fast arbetsplats på Regus kontorshotell i Göteborg måndag till fredag ca. klockan 07:30-17:30 (arbetstid stäms av med Service Center teamet).
Möjlighet att arbeta hemma en dag per vecka, eller enligt avtal

 

Vår förhoppning är att tjänsten tillsätts under andra halvan av januari. Intervjuer kommer att ske löpande under den första och andra veckan.

 

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Instructor Coach Michaela Ristiniemi
08-412 13 00
Tina Sjöström,

Tina Sjöström, Instructor Coach

Jessica Scalamonti, Senior Center Director
010-510 23 20
Giedre Duman, Manager of Accounting and Payroll Sweden
010-510 23 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Berlitz International Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 december 2023
  • Ansök senast: 12 januari 2024

Besöksadress

Olof Palmes gata 23
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11122

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024