OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Berlitz Customer Service söker en administrativ assistent
Berlitz Corporation är verksamt i Sverige sedan 1931 och är ett världsledande företag inom språk och kommunikation med över 550 språkskolor i 70 länder. Vi erbjuder en internationell, professionell och dynamisk arbetsplats.
Dina arbetsuppgifter:
• Daglig kontakt med kunder, besvara e-post och telefonsamtal tillsammans med SC-teamet (centraliserat SC-team)
• Schemaläggning av kurser
• Administrativa uppgifter
• Bygga och upprätthålla goda kundrelationer
• Motivera teamet och fokusera på och öka effektiviteten
• On-boarding av lärare
• Hålla kontoret/lokalerna i ordning
• Varubeställning
• Diverse säljassistans
• Bör klara av hög tidspress periodvis
• Hantera kunders klagomål, bekymmer och frågor snabbt och på ett professionellt sätt
• Fast arbetsplats på Regus kontorshotell i Göteborg måndag till fredag ca. klockan 07:30-17:30 (arbetstid stäms av med Service Center teamet).
Möjlighet att arbeta hemma en dag per vecka, eller enligt avtal
Vår förhoppning är att tjänsten tillsätts under andra halvan av januari. Intervjuer kommer att ske löpande under den första och andra veckan.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Instructor Coach Michaela Ristiniemi
08-412 13 00
Tina Sjöström,
Tina Sjöström, Instructor Coach
Jessica Scalamonti, Senior Center Director
010-510 23 20
Giedre Duman, Manager of Accounting and Payroll Sweden
010-510 23 17