OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter och beskrivning
Vi erbjuder dig en spännande roll där kundönskemål, produktion och inköp möter varandra och är nära sammansvetsade. För att trivas i rollen och i gruppen är det viktigt att ha förståelse utifrån såväl kund- som produktion och leverantörskedjan.
Inom rollen ansvarar du för att planera produktion och inköp på ett effektivt sätt samt vara "spindeln i nätet" mellan kund, produktion och leverantörer. Du kommer att hantera prognoser, prislistor, lagernivåer och dagligen arbeta i våra affärs- och IT-system. I arbetet ingår att säkra effektiv produktion och inköp samt att arbeta med ständiga förbättringar inom såväl eget ansvarsområde som i angränsande processer. Detta är inom vårt företag en ny typ av roll och det finns därmed möjlighet att vara med och utforma/påverka rollen.
Din bakgrund och kompetens
För att lyckas i rollen krävs intresse och processförståelse för hela leveranskedjan, god analytisk förmåga samt en vilja att utvecklas. Vi ser gärna att man har kunskap och erfarenhet inom såväl produktionsplanering, kundservice, produktion som logistik & inköp eller delar av detta. God svenska och engelska i tal och skrift samt goda IT-kunskaper är ett krav. (Microsoft Dynamics (Ax) är mycket meriterande)
Som person är du positiv, strukturerad, kommunikativ och har förmågan att anpassa dig till olika situationer och olika personer.
Du trivs med att arbeta i ett team men har även förmågan att arbeta självständigt och är en ansvarskännande person. Du är intresserad av att jobba med förbättringsarbete och vidareutveckling av processer.
Då vi tillämpar löpande urval ber vi dig att ansöka så snart du kan.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, arbetstiden är dagtid och tillträde sker snarast möjligt
Vid frågor kontakta vår Supply chain Manager Kasper Frisk, 0510-310003
Välkommen med din ansökan senast 2024-06-21