OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BESÖKSKOORDINATOR TILL SPÄNNANDE VERKSAMHET I SÖDERTÄLJE
Vår kund jobbar med besöksverksamhet för att visa upp deras verksamhet, produktion och färdiga produkter. Besökare kan t ex vara kunder, återförsäljare, personal från egna företaget men även till viss del privatpersoner.
ARBETA SOM RECEPTIONIST/VÄRD HOS VÅR KUND SCANIA PÅ DEMO CENTRE I SÖDERTÄLJE
Vi på Eterni söker nu dig som älskar service, ordning och reda och trivs med att vara ansiktet utåt i en spännande miljö. Ser du dig själv som en sann lagspelare där du tillsammans med kollegor ansvarar för att ge verksamhetens besökare bästa servicen, kan detta vara rollen för dig. Har du dessutom ett intresse för bussar och lastbilar, så tveka inte att söka denna tjänst.
ARBETSUPPGIFTER
Rollen är bred och innebär en varierande vardag. Exempel på arbetsuppgifter är att planera, strukturera, genomföra och följa upp besök för kunder och andra inbjudna grupper genom tvärfunktionella aktiviteter av fysisk, digital eller hybrid karaktär i samråd med uppdragsgivaren. Boka och säkra interna och externa resurser såsom guider, demoförare, demovärdar, demokörning, lokaler, besöksområden, lunch/fika och transporter. Delta i och driva uppföljningsmöten med uppdragsgivare vid behov. Kundservice är självklart i fokus i samtliga arbetsuppgifter.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Som person är du ansvarstagande, flexibel, anpassningsbar och social. Service och kundfokus är för dig en självklarhet och något du trivs oerhört mycket med att ge. Din positiva och flexibla inställning gör att du med enkelhet pendlar mellan olika typer av arbetsuppgifter. Du är van vid att samarbeta med andra och din prestigelöshet gör att du inte är rädd för att hugga i där det behövs.
För att passa in i rollen har du tidigare erfarenhet av:
God vana av kundkontakt och service
Treårig gymnasial utbildning med påbyggnad inom kommunikation, mötes- besöksindustrin, events, digitala besök eller motsvarande
Erfarenhet från att planera och driva fysiska/digitala besök
Goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift, andra språk är meriterande.
God datavana och kunskaper i MS Office 365 (Word, Excel, Outlook, Teams, OneNote)
Grundläggande kunskaper i ekonomi
Grundläggande IT kunskaper inom ekonomi- och fakturahanteringssystem
Körkort B är ett krav
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som receptionist/värd är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som uthyrd konsult ute hos vår kund inom fordonsindustrin i Södertälje.
Tjänsten inleds med en provanställning på 6 månader.
Arbetstider: Dagtid
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Jenny Ryhd på via 0738-617211 mail: jenny.ryhd@eterni.se.
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Kontaktpersoner på detta företaget
Randstad .