OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Brinner du för att ge god service? Älskar du det personliga mötet? I rollen som besöksrådgivare möter du våra besökare och gäster allra först och är den som säkerställer information till dem via våra olika kontaktvägar. Du är en viktig del i upplevelsen och är ansiktet utåt för Stockholmsmässan både mot viktiga partners som möter oss på kontoret och våra besökare som du träffar i den varierande eventmiljön.
Om rollen
Besöksrådgivarens uppdrag är att leverera Service i Världsklass med fokus på effektivitet och proaktivitet. Denna befattning hanterar både intern och extern service till alla våra kunder via telefon, digitalt samt i vår reception, informationsdisk och andra ytor på våra event. I samspråk med våra olika projektteam förmedlar du rätt information kring eventen och ger biljettsupport till våra gäster.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Bemanna Besökarservice och Receptionen. Ta emot interna och externa gäster över disk, inkommande samtal, email och i förekommande fall även chatt.
Vid vissa tillfällen vara delaktig och arbeta operativt på eventen.
Arbeta med vår kunddatabas BCRM och i samförstånd med våra olika projekt få rätt information till våra besökare.
Administrera arbete i växelapplikationen.
Hantering och rapportering av hittegods
Dessutom ansvara för intern service, inom dessa ansvarsområden:
Beställa, uppdatera och felanmäla telefonabonnemang mot vår leverantör.
Säkerställa kontaktinformation i växelapplikationen och vår svarsservice.
Assistera vid vidarekopplingar och hänvisningar vid intern telefoni.
Hantering av lånemobiltelefoner internt.
Posthantering
Ansvara för beställning och påfyllning av kontorsmaterial
Säkerställa god nivå/service i ytor kring receptionen, såsom mötesrum, kaffemaskin etc.
Kvalifikationer:
Treårig gymnasieutbildning.
Mycket goda kunskaper i MS Office.
Mycket god förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska, i både tal och skrift.
Minst 2 års dokumenterad arbetslivserfarenhet inom kundservice.
Minst 1 års dokumenterad erfarenhet från arbete med växelapplikationer.
Stor vana att hantera tekniska frågor kring hårdvara för mobiltelefoni.
Förmåga att jobba i flera system samtidigt.
Fler språk är meriterande.
Personliga egenskaper
För att trivas i denna roll behöver du vara social, effektiv, stresstålig och kundfokuserad.
Då ingen dag är den andra lik hos oss bör du också vara flexibel, jobba proaktivt och förstå vad som behöver göras i nästa steg.
I din roll kommer du att ha både interna och externa kontaktytor vilket kräver att du kan kommunicera tydligt i tal och skrift, ha lätt för att samarbeta och skapa goda relationer.
Välkommen med din ansökan!
Om du tycker att tjänsten som besöksrådgivare passar väl in på dina kvalifikationer och på hur du vill arbeta, skicka in din ansökan snarast.
Tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten är på heltid med årsarbetstid, vilket innebär att du vid behov ska kunna jobba vissa kvällar och helger. Du kommer att arbeta Besökarservice och vara placerad i våra lokaler i Älvsjö. Vi har kollektivavtal och tillämpar provanställning.