Besökssamordnare / Guide

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation:

Till en av våra offentliga Kunder söker vi en Besökssamordnare / Guide för till att börja med ett tillfälligt uppdrag men där det kan finnas goda möjligheter till förlängning eller anställning hos Kund.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden:

Arbetet handlar om att se till att studiebesök genomförs på ett professionellt och kvalitativt sätt.

Detta sker bla genom att du administrera onlinebokningssystemet, Tar fram program och mål tillsammans med kunderna, stödjer arbetet med att ta fram presentationer, håller löpande kontakt med kunderna fram till deras ankomst, samt övriga uppgifter kopplade till besöket.

I tjänsten ingår även att ta fram en enkät för uppföljning samt sedan se till att uppföljningarna av besöken utförs.

I ett inledande skede kommer du även vara ett stöd i arbetet med att ta fram studiebesöksrutin samt onlinebokningssystem.

Din profil:

Du är en person som är lösningsorienterad, initiativtagande och har god ordning och reda. Du är starkt serviceinriktad och det faller dig naturligt att samarbete med andra. Du har därtill lätt för att kommunicera med både kollegor och kunder. För den här rollen behöver du även ha en god känsla för färg och form.

Du har med all säkerhet jobbat med liknande uppgifter innan och trivs i rollen.

Goda datakunskaper är ett krav för denna tjänsten.

Ansök redan idag!:

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter.

Vi tar helst emot din ansökan via databasen, men om du tycker detta är känsligt är du naturligtvis välkommen med din ansökan direkt till ansvarig rekryterare.

Ansvarig rekryterare är Jonas Henrikson och nås på 076-7781505 eller på jonas.henrikson@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs:

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månadslön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 22 februari 2017

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024