Beställare

Arbetsbeskrivning

Operativt inköp är en enhet som ansvarar för att utföra samtliga beställningar till leveransorderprocessen och säkerställa att material finns tillgängligt i rätt tid, till rätt kvalitet och kostnad. Till enheten Operativt inköp söker vi nu beställare. Som beställare ansvarar du för att beställningarna läggs i tid samt för leveransbevakning. Beställarens ansvar är även att hålla rätt lagernivåer, följa upp leverantörerna samt hantera eventuella avvikelser. Vi ser gärna att du är en självständig, effektiv och drivande person som brinner för förbättringsarbete och har ett gott sinne för ordning och struktur. Lämpliga kvalifikationer som beställare är: . teknisk eller ekonomisk utbildning gärna med inriktning på logistik eller inköp. . god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift både på svenska och på engelska, ytterligare språk är meriterande. . god datorvana, gärna erfarenhet av BAAN.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-Advisor Rigmor Lundgren
0660-80209
HR-advisor Rigmor Lundgren
0660-80209
HR advisor Rigmor Lundgren
0660-80209
Barbro Wikman-Sundsten
+46 660 80145
Logistikchef Jörgen Häggling
0660-80044, 070-6803190
Unionen, Patrik Wågström
0660-80112
Sveriges, Ingenjörer Maria Jonsson
0660-80342
Ledarna, Juha Körkkö
0660-80382

Sammanfattning

Besöksadress

Björnavägen 2A
Örnsköldsvik

Postadress

HR-avdelningen
ÖRNSKÖLDSVIK, 89182

Liknande jobb


Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024

21 november 2024