Beställningsansvarig Heltid

Beställningsansvarig Heltid

Arbetsbeskrivning

Dina Arbetsuppgifter
I rollen som medarbetare på vår dispoavdelning ansvarar du tillsammans med dina kollegor i teamet för beställning av varor. Du ser även till så att hela varuhusets sortiment följer företagets lagerhållningsstrategi. Merparten av arbetet sker på butiksgolvet och du samarbetar dagligen med dina kollegor på försäljningsavdelningarna och utbyter frekvent erfarenheter.
Din Profil
Du som söker bör har god matematisk förståelse och förmåga att se sammanhang mellan tal och praktisk verklighet. Om du har arbetat med beställningar inom handeln förut är det meriterande. Du är positiv och har lätt för att kommunicera med andra. Vidare behöver du vara noggrann, strukturerad samt ha god datorvana. Som person har du stor initiativförmåga och tycker om att tillsammans med kollegor nå framgång.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Heltid 38,25 timmar/vecka. Arbetstiderna är dagtid, måndag - fredag.
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Förmåner: Rabatterade gymkort och tjänstepension.
Tillträde: 1/2 2021

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hornbach Byggmarknad AB (770) Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 december 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Postadress

Minelundsvägen 8
Göteborg, 41705

Liknande jobb


26 november 2024

Företagssäljare

Företagssäljare

26 november 2024

Säljare Karlskrona

26 november 2024