OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en Beställningscentralchef till Västerås. Tjänsten är ett mammavikariat som sträcker sig 1 till 1½ år fr.o.m. månadsbryt maj/juni 2006. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Personalansvar över ett tiotal receptionister vilket framförallt innebär schemaläggning och månadsmöten där du informerar om t.ex. nya rutiner. - Utredning av kundklagomål, både interna och externa kunder. - Att vid sjukdom och semestrar själv vara beredd att arbeta som telefonist. Du ska även ha möjlighet till jour under kvällar och helger. - Därutöver tillkommande administrativa uppgifter. Du blir anställd inom Proffice uthyrningsverksamhet. Kvalifikationer: Du har tidigare arbetat inom servicebranschen, till exempel som butikschef eller som teamledare/coach över kommunikatörer eller kundtjänsmedarbetare. Meriterande är om du har haft personalansvar. Personlighet: - Serviceminded - Social, har lätt för att umgås med olika människor. - Förmåga att skapa god stämning i din närhet. - God konflikthantering. Du är smidig ut mot kund men räds inte att ställa krav och sätta ner foten då det behövs. - God problemlösningsförmåga. - Håller det du lovar. Proffice är det nordiska bemanningsföretaget. Vi har över 10 000 medarbetare och verkar inom personaluthyrning, rekrytering, outsourcing samt karriär- & utvecklingsprogram. Profficeaktien är noterad på Stockholmsbörsen.