Betalningsekonom till attraktiva kunder inom försäkringsbranschen

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
SJR tillsätter nu betalningsekonom till ett uppdrag hos en av våra attraktiva kunder inom försäkringsbranschen. Vår kund sitter i fina lokaler i Stockholms innerstad. Företaget tillämpar en hybrid modell där du förväntas jobba på plats ca 2 dagar i veckan. Detta är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt och som pågår i 6 månader. Därefter kan det bli aktuellt med förlängning på uppdrag. Vi ser denna möjlighet för dig som är nyutexaminerad som vill få in ett fot inom försäkringsbranschen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
I din roll som administratör/betalningsekonom kommer du ansvarar för bokföring, kundservice, och administration. Du kommer att ha en bred roll där du tillsammans med 10 kollegor hanterar placering av inkommande premier, både löpande och inflyttat kapital, samt sköta relaterad bokföring. Vidare kommer ni tillsammans i arbetsgruppen se till att fördela varje dags arbetsuppgifter för att möta uppsatta mål. Du kommer även vara delaktig i administration av den dagliga fondhandeln för dess kunder.

Personliga egenskaper
För att bli framgångsrik i rollen tror vi att du har en akademisk utbildning inom ekonomi eller arbetat med bokföring och kundservice tidigare. Du trivs i en roll med inslag av både kundservice, ekonomi och komplexitet.
Vi söker dig som är trygg i din yrkesroll och trivs med ett högt tempo. Du är en person som är kvalitetsmedveten, noggrann, lättlärd, kommutativ och stresstålig. Vidare är du van att arbeta självständig och vågar ta egna initiativ där det behövs, samtidigt som du trivs i en grupp. Vidare är du strukturerad, prestigelös och en problemlösare. Du behärskar både engelska och svenska både skriftligt och muntligt. Du känner dig bekväm att arbeta i Excel


Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Atena Kamaliha fd Vinogradova. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-12-23.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR in Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2023
  • Ansök senast: 23 december 2023

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024