Bid Manager med LOU-erfarenhet

Bid Manager med LOU-erfarenhet

Arbetsbeskrivning

Parajett expanderar och söker nu en Bid Manager med LOU-erfarenhet inriktad mot offentliga sektorn. Som Bid Manager kommer du att arbeta med offentliga kunder i hela Sverige. Du erbjuds en tillsvidareanställning och tillträdesdatum kan anpassas till din nuvarande uppsägningstid. Du utgår från vårt huvudkontor i Landskrona.

Har du ett stort intresse för LOU, affärer och långsiktigt nöjda kunder? Har du ett intresse för digitalisering, innovativa och effektiva kommunikationslösningar? Vill du arbeta i ett professionellt och ledande bolag? Är du intresserad av en tjänst som ger möjlighet till personlig utveckling?

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då vi löpande gör ett urval för intervjuer.

Om tjänsten
Du erbjuds en utvecklande och utmanande tjänst i ett framgångsrikt och väletablerat företag med en stark marknadsställning. Jobbet som Bid Manager innebär många kontakter såväl externt som internt.

Som Bid Manager har du tillsammans med övriga försäljningsorganisationen en nyckelposition vad gäller utvecklingen av Parajetts befintliga affärer mot den offentliga sektorn men även att vinna hem nya affärer inom både digitala och fysiska kommunikationslösningar.

Vem är du?
Vi ser positivt på om du har en högskoleutbildning, YH-utbildning eller annan eftergymnasial utbildning. Om du redan idag arbetar med försäljning av tjänster, digitalisering, IT, kommunikationslösningar eller i en närliggande bransch är det meriterande.

Vi söker dig som tidigare har jobbat mot den offentliga sektorn som Bid Manager, Tender Manager, Upphandlare eller annan relevant roll. Du har minst 2 års erfarenhet av LOU.

Tidigare erfarenhet av projektledning och affärsutveckling är värdefullt.

För tjänsten krävs att du behärskar svenska i tal och skrift. Du har också goda kunskaper i engelska i tal och skrift.

Vi vill att du behärskar Office-paketet samt har erfarenhet av affärssystem och CRM-system.

För att vara framgångsrik som Bid Manager tror vi att följande egenskaper är viktiga:

• Affärsorienterad och konsultativ
• Professionell, relationsskapande och förtroendeingivande
• Proaktiv, engagerad och målmedveten
• Kommunikativ och pedagogisk
• Systematisk och strukturerad samt uthållig

Vid rekryteringen använder vi oss av arbetspsykologisk testning för kandidater utvalda till intervju och bakgrundskontroll för slutkandidat.

B-körkort krävs för tjänsten.

Om verksamheten
Parajett är en familjeägd och väletablerad verksamhet, där vår styrka är att vi är full service provider inom fysiska och digitala kommunikationslösningar med en unik och modern produktionsmiljö. Vi tar ansvaret för kundens hela kommunikation. Våra duktiga medarbetare, kompetens och erfarenhet ger våra kunder unika möjligheter att utveckla sina affärer genom smart, välriktad och effektiv kommunikation. Vårt huvudkontor finns i Landskrona. Vi har också ett försäljningskontor i Stockholm. Produktion sker i Landskrona.

Vi omsätter ca 300 Mkr och är ca 95 anställda.

Läs mer om oss på https://parajett.se/

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2023
  • Ansök senast: 5 februari 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Bid Manager till Voky

Bid Manager till Voky

13 december 2024

12 november 2024

Anbudsansvarig

Anbudsansvarig

20 november 2024