OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på ett spännande bolag i stark tillväxt och vara en del av CBRE’s fortsatta framgång? Vill du dessutom tillhöra ett engagerat och trevligt team – sök redan idag!
I rollen som Bid Manager spelar du en viktig roll i att skapa nya affärsmöjligheter inom Facilities Management och fastighetstekniska tjänster. Tillsammans med våra affärsutvecklare driver du tillväxten genom att analysera, planera och genomföra vår tillväxt strategi. Du är med och identifierar, skapar och utvecklar värdefulla kundrelationer genom marknadsföring och skapar innovativa lösningar och välformulerade anbud i projektform.
Vi är en decentraliserad organisation med stort ansvarstagande. CBRE kännetecknas av ett högt tempo, där prestation och kvalitet går hand i hand. I säljteamet arbetar vi nära varandra och övriga organisationen i sin helhet, för att skapa långsiktiga och konkurrenskraftiga lösningar till våra kunder.
Vad du får som medarbetare i CBRE
Spännande utvecklings- och karriärmöjligheter i ett företag som är i stark tillväxt
En intressant, spännande och varierad arbetsdag
Ett globalt nätverk
Kollektivavtal och andra förmåner som främjar ett hälsosamt arbetsliv
En flexibel arbetsplats med en mix av distansarbete och att fysiskt vara på plats på kontoret
Du har med dig
God erfarenhet av anbudsarbete och säljprocesser
Erfarenhet av att leda och driva projekt, samarbeta med många olika människor
Erfarenhet och förståelse att arbeta i en internationell miljö
Flytande engelska och svenska i både tal och skrift
Van att arbeta i olika datasystem och program
Du är
Kommunikativ i tal och skrift
Strukturerad och har ett öga för detaljer
Ansvarstagande
Bra på att prioritera och arbeta lösningsorienterat
Affärsorienterad
Resultatdriven och bidrar till teamets framgång
Relationsbyggare internt såväl som externt
Vi tror att du är en person som gillar att ta egna initiativ och som motiveras av att vinna affärer, samt att du drivs av att ta ansvar för att leverera resultat inom fastställda tidsfrister.
Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor.
CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respekt, Integritet, Service och Excellence) som genomsyrar allt vårt arbete och det är viktigt för oss att Du som medarbetare delar dessa värderingar med oss.
Känner du igen dig i ovan beskrivning? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, 2022-03-15. Tjänsten är heltid, och med placering i Stockholm.
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Stefan Carlsson 070-388 32 84
CBRE är världens största kommersiella fastighetskonsultföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2020 23,8 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom Facilities management, fastighetstekniska tjänster, projekt och rådgivning.