Bid-Manager till IntraPhone

Arbetsbeskrivning

Presentation

Nyckeln till framgång i rollen blir din tidigare erfarenhet av upphandlingar tillsammans med god förståelse för publika sektorn som du tillsammans med IntraPhones styrkor omsätter i tydliga och professionella anbud. Du är kommunikativ och en god relationsbyggare såväl internt som externt. Då tjänsten är ny har du stor möjlighet att påverka rollens utformning, samtidigt som det ställs höga krav på din kompetens och leveransförmåga. Rollen är central i säljprocessen och du kommer att hjälpa kollegor internt såväl som att representera IntraPhone externt mot kund. Som Bid Manager ansvarar du för att ta tillvara på vår kompetens inom upphandling och för att lyfta den till nästa nivå.



Arbetsuppgifter

• Att öka antalet relevanta upphandlingar
• Öka IntraPhones win rate på upphandlingar
• Strukturera, aggregera och effektivisera upphandlingsförfarandet
• Omvärldsbevakning och marknadsundersökningar för att öka kunskapen
i givna områden
• Hålla i presentationer, leda och delta i möten både internt och externt
• Skapa och sammanställa underlag för att stötta i säljprocesser

Du kommer att samordna möten med agenda för att effektivisera anteckna föra protokoll, inhämta och delge information till organisationen, vilket kräver att du är bra på att kommunicera internt, såväl med kunder som samarbetspartners.
I den här rollen är det viktigt att både hålla deadlines samt se till att alla i processen håller sina deadlines. Du gillar att arbeta administrativt och är stukturerad, noggrann och van vid att jobba i ett högt tempo.


Utbildning/erfarenhet


• 3-5 års erfarenhet av arbete med anbud på upphandlingar
• Branscherfarenhet är meriterande.
• Mycket god förmåga att tala och skriva på svenska och engelska

Vi tror att du har en akademisk utbildning i Ekonomi, IT eller liknande. Tjänsten kan också vara intressant för dig som arbetar som Inköpare på tjänstesidan.
Tjänsten är en tillvidareanställning, urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt.


Företagsbeskrivning

IntraPhone AB är idag en ledande aktör på den svenska marknaden avseende IT-lösningar och mobilapplikationer för primärt äldreomsorgen. Vi brinner för att utveckla verktyg och metoder som underlättar för de som antingen arbetar inom eller som är i behov av vård & omsorg. Vår vision är att den äldre alltid ska få den vård som hon förtjänar och har rätt till efter ett långt liv. Verksamma sedan år 2001, med kontor i Malmö och huvudkontor i Amsterdam, är vi idag ca 20 personer med hög ambition att växa och utvecklas.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 4 juli 2016

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

25 november 2024