OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med på en tillväxtresa inom studievärlden och göra inverkan på riktigt? Läs mer om denna roll och ansök!
Om Grit Academy
Grit Academy är ett utvecklingsföretag med fokus på kunskap och beteende för att främja mer kompetens och driv på arbetsmarknaden. Om du vill hamna i en kontext där du kan vara med och skapa och påverka en verksamhet utöver det vanliga, då är detta något för dig!
Om rollen
Som vår Bid manager/anbudsansvarig kommer du att ansvara för och driva våra ansökningsprocesser och offentliga upphandlingar inom utbildning och kompetensutveckling.
Rollen är en viktig del i kärnteamet på skolan och du kommer att arbeta nära vår VD.
Ansvarsområden i urval:
· Ansvar för att ta fram underlag och skriva offentliga upphandlingar inom utbildning och kompetensutveckling.
· Ansvar för uppföljning och kvalitetskontroll
· Arbete med direkt upphandlingar
· Researcharbete och äska medel
· Hålla föreläsningar.
Kandidatprofil och kvalifikationer
Vi söker en blivande bid manager/anbudsansvarig som är en ”doer”. Som person är du proaktiv, strukturerad och engagerad. Du är också en lagspelare och är bra på att arbeta med nätverk. Du behöver ha ett starkt självdriv och intresse för att kontinuerligt utveckla och förbättra vårt kvalitetsarbete och expansion. Att du har både ett analytiskt sinne och en stark kommunikativ förmåga såväl muntlig som skriftligt är avgörande för rollen.
Du har:
· Erfarenhet av att arbeta med anbud och skriva upphandlingar
· Erfarenhet av researcharbete och att självständigt söka information och underlag för rapporter och texter.
· Vana att producera texter mot myndigheter.
· Mycket god datorvana.
· Mycket goda svenskkunskaper, både skriftligt och muntligt
Sysselsättningsgraden kan anpassas. Goda möjligheter till heltidsanställning.