OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu ges möjlighet att ingå i ett medicintekniskt företag som verkligen gör skillnad i rollen som Bid- & Price Coordinator. Detta globala företag hjälper patienter med kroniska och livshotande sjukdomar att kunna leva ett så bra liv som möjligt. Uppdraget är på heltid med start omgående. Välkommen med din ansökan redan idag, då vi går igenom ansökningarna löpande.
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kunds räkning en Bid- & Price Coordinator på heltid med start omgående. Uppdraget sträcker sig inledningsvis i 6 månader med goda chanser till förlänging såvida båda parter är nöjda med samarbetet. Företaget sitter i oerhört fina lokaler (med en boulebana på terrassen!) en kort promenad från Kista tunnelbana.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Bid- & Price Coordinator kommer du att arbeta i kundens finanssystem (JDEdwards) med att säkerställa korrekt prissättning, förlänga- och avsluta kontrakt och generera rapportera. Du kommer ha primär kontakt för interna och externa frågor gällande kundpriser, uppdatera priser enligt indexering eller andra prisjusteringar och uppdatera produktkataloger. Vidare kommer du att:
* Tar ansvar för att hantera svar på interna intressenters önskemål om kundpriser
* Visar en avancerad förståelse för goda principer för datahantering och följer överenskomna metoder och interna processer
* Ansvarig för underhåll av nettoprismodulen i Baxters ekonomisystem inom överenskomna tidsramar
* Genererar en rad rapporter från Baxters finanssystemdatabas på begäran
* Rapporterar bristande efterlevnad till linjechefen
VI SÖKER DIG SOM
- Har färdig gymnasieexamen
- Har erfarenhet av datainmatning och/eller anbudsprocesser
- Är van att arbeta i komplexa databaser och kunna hantera flera processer samtidigt
Det är meriterande om du:
* Har kunskap om EU:s upphandlingslagstiftning och/eller grundläggande avtalsrätt
* Har erfarenhet inom administration, entreprenad eller affärsstödjande roller inom ekonomi eller kundservice
Som person är du:
* Problemlösande
* Kommunikativ
* Samarbetsförmåga
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 40 h/v
* Placering: Kista
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231