Biladministratör/ekonomiassistent

Biladministratör/ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Carmatic AB.

Om företaget:

Carmatic AB erbjuder individuellt anpassade lösningar för tjänstebilar och personalbilar. Företaget ger kunderna möjlighet att erbjuda sina anställda en attraktiv löneförmån i form av valfri bil. En av de stora fördelarna med Carmatics tjänstebilslösningar är, förutom enkelheten och flexibiliteten, att det är Carmatic som står för risken för bilarna. Bilar hyrs av Carmatic och kan återlämnas när som helst. Konceptet har fokus på kostnadseffektivitet med administration inkluderad. Carmatic är en samarbetspartner med kundanpassad helhetssyn. Företaget startades 2010 och har sedan dess haft en stabil tillväxt och god lönsamhet.
Hos Carmatic välkomnas du till ett familjärt team med positiv inställning och tycker om att ha det roligt tillsammans på jobbet. Arbetsplatsen speglas av kollegor som har en hög arbetsmoral, är kommunikativa och har god tillit till varandra.

Arbetsuppgifter:

I rollen som biladministratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Dina arbetsdagar är varierande eftersom du arbetar med administrativa uppgifter som består av kundbeställningar, betalningar, fakturering, löneunderlag, registrera ordar och leveranser. Du arbetar med flera administrativa steg från att kunden lagt beställning till leverans av bilen vilket innefattar bland annat kundbemötande och kundtjänst. I just denna roll så kommer det även finnas flera ekonomiska inslag som grund bokföring, balanskontoavstämnigar, kund och -leverantörsreskontra med mera. Du säkerställer kvalitet i alla led och är en viktig länk mellan kunder, medarbetare och affärssystemet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på svenska
• Goda datakunskaper och bekväm att arbeta i Microsoft Office.
• Erfarenhet av administration

För att trivas i rollen ser vi att du är snabblärd, är grundlig och tycker om att göra saker ordentligt. Vidare är det naturligt för dig att vara noggrann med detaljer och du lämnar inget ogjort. Är du analytisk, allmänbildad och intresserad av bilar är det en fördel. Du tar stort eget ansvar och har ett genuint intresse för administrativa och ekonomiska uppgifter. Som person är du kommunikativ, positiv, självgående och har vana att se lösningar samt är initiativtagande.

Övrig information:

Start: augusti/september
Plats: Bromma, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Biladministratör, administratör, administration, ekonomiassistent, ekonomi, service, kundservice, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, backoffice, heltid, Bil, Carmatic

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juli 2021
  • Ansök senast: 26 augusti 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024