OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Better Business hjälper företag att förbättra sin kvalitet och sitt kundbemötande genom att erbjuda dem verktyg för att utvärdera sin service. Ett av våra viktigaste verktyg är anonyma kundbesök i olika serviceinrättningar, så kallat mystery shopping.
Better Business World Wide är specialister på mystery shopping och våra shoppers är tillsammans med våra kunder företagets viktigaste personer.
Nu söker vi dig som är intresserad av att utföra mystery shoppinguppdrag.
Eftersom du behöver kunna representera vår kunds typkund behöver du för det här uppdraget vara mellan 25 och 70 år. Du är noggrann, bra på att observera, har datorvana samt behärskar det svenska språket i tal och skrift.
Att vara Mystery Shopper är inget heltidsarbete utan ett perfekt extrajobb som går utmärkt att kombinera med annat arbete eller studier. Du får betalt per utfört uppdrag och minsta omfattning är ett uppdrag, cirka 1 timme/besök och månad men det finns möjligheter att det blir fler uppdrag och därmed timmar.
Registrera dig som Mystery Shopper på vår hemsida www.betterbusiness.se, där du fyller i ditt CV och referenser. När du är registrerad i vårt system kan du närsomhelst logga in och se vilka uppdrag som finns att söka i din närhet.
Vad är Mystery Shopping?
Syftet med Mystery Shopping är att, genom att se på företaget ur ett kundperspektiv, definiera områden där ett företag har potential att förbättras.
En Mystery Shopper upptäcker utbildningsbehov och små problem innan de blir stora. Medarbetarna får återkoppling på hur deras agerande uppfattas av kunden. Företaget får en enhetlig uppföljning av sitt koncept och av sin servicenivå, vilket är ett användbart verktyg kontinuerliga förbättringar på alla nivåer i organisationen.
Du som Mystery Shopper agerar anonym kund som före och under besöket noggrant observerar hur företaget agerar på de punkter som företaget valt att följa upp. Din mätning av företaget kan ske genom personliga möten och besök men också genom att utvärdera emailkontakt, telefonsamtal och besök på webbsidor. Uppdraget kan till exempel innebära att du ska besöka en butik, en restaurang eller ett hotell. Efter ett besök fyller du i en rapport om hur det fungerade och hur du blev bemött.
Låter det intressant? För mer information och för att anmäla dig som shopper, tveka inte att besöka vår hemsida www.betterbusiness.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annika Johansson
Annika Johansson