Bilintresserad teamledare sökes till kundserviceteam i Malmö

Bilintresserad teamledare sökes till kundserviceteam i Malmö

Arbetsbeskrivning

Kom och jobba med oss på Barona Service Center. Du kommer att få vara en del av ett roligt gäng som arbetar med kundservice i världsklass!

Arbetsbeskrivning
Som Team Manager kommer du att ha personalansvar för ett team på 8 medarbetade som arbetar med Renaults kundservice. Din huvudsakliga uppgift kommer vara att utveckla uppdraget och personalen samt leverera mot uppsatta mål. Du ska finnas där för ditt team med coachning och stöttning samt medverka till en god kundkontakt. I perioder med hög arbetsbelastning kan du behöva stötta upp i produktionen.

Bakgrund
Vi söker i första hand dig som har tidigare erfarenhet av att leda och coacha personal mot individuella mål. Du är lyhörd, öppen, omhändertagande och självgående. Du kommer att arbeta tillsammans med en massa olika personlighetstyper och därför ser vi att du tycker om att arbeta med människor och har en god samarbetsförmåga. Utöver detta är du kommunikativ och har en förmåga att kunna ta emot många ”bollar” och kunna agera utifrån dessa. Det är meriterande om du har ett bilintresse och har arbetat med Salesforce tidigare.

För tjänsten krävs att du: Har tidigare erfarenhet av ledarskap och kundservice
Har tidigare erfarenhet av att arbeta mot kunder och kan föra sig i en affärsdialog
Har erfarenhet av att arbeta processtyrt men kan även tänka kreativt
Är kommunikativ och lösningsorienterad
Är driven och målinriktad
Har ett tekniskt kunnande
Är flytande i svenska och engelska både i tal och i skrift
Har goda kunskaper i danska i både tal och skrift

Övrig information
Detta är en visstidsanställning på cirka 1 år. Tjänsten är på heltid (40 h/vecka) med placering i Malmö. Tillträde omgående, med hänsyn till uppsägningstid.

Rekryteringsprocessen
Denna rekryteringsprocess kommer att bestå av två intervjuer samt en referenstagning. Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidaterna för tjänsten.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2022
  • Ansök senast: 20 maj 2022

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024