OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Biljettbokare/ Callcenter
Anställningsform: Vikariat med möjlighet till förlängning
Varaktighet: april 2022 – dec 2022.
Omfattning: 75 % (Utökas vid behov)
Vi är en koncern om fyra bolag som jobbar med underhållning.
Vi ska ge människor en stund att minnas - en gemensam upplevelse.
Vi ska underhålla människor. Vi ska göra det tillsammans - för vi gör det bäst när vi är vi!
Kollegan vi letar efter kommer att vara anställd av Julius Biljettservice, men kommer att vara delaktig i hela koncernens arbete.
Läs mer om oss här: www.juliusbiljettservice.se, www.juliusproduction.se, www.nojesteatern.se
Vem är du?
Vi söker dig en person som älskar service. Som minst har en gymnasial utbildning och har erfarenhet av och/eller utbildning inom service. Du har erfarenhet av att jobba med människor och i team.
Du är glad, social och engagerad.
Du är en idéspruta, självständig och drivande.
Du är serviceinriktad, såväl mot kunder som mot samarbetspartners och mot dina kollegor.
Du är flexibel, kommunikativ, lyhörd och har lätt för att samarbeta.
Du ska kunna jobba både ensam och i grupp/team.
Tjänsten är stationerad på vårt kontor i Alnarp. Visst arbete kan även förekomma på Nöjesteatern i Malmö och på externa arrangemang.
Arbetsuppgifter i korthet:
Säljer biljetter via telefon
Svarar på frågor och hjälper till med enklare support till kunder via telefon
Säljer biljetter över disk
Andra arrangemangsrelaterade uppgifter, externa arrangemang
Relationsbyggare med gruppkunder
Sök tjänsten genom att skicka CV med fotografi och personligt brev till info@juliusbiljettservice.se senast den 22 mars 2022.