Billing and Purchasing Support

Billing and Purchasing Support

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Telia har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Telia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Här blir du en del av Support & Delivery-teamet inom CSD B2B Digitalization Services | IT Avdelning.

De är ett kompetent och sammansvetsat team som hanterar den dagliga kontakten med sina kunder och ansvarar bl.a. för IT-support och IT-leveransärenden remote och ute hos kund, larmhantering, installation och konfiguration av klienter, hårdvara och nätverk. De hanterar även fakturering och fakturafrågor gällande sina supportavtalskunder. Alltid med kunden i fokus!

Oavsett vilken position du söker, så kommer Telia att ge dig de verktyg och stöd du behöver för att växa hos dem, både professionellt och individuellt. De kan erbjuda dig din nästa stora möjlighet i ett kreativt, motiverande och välkomnande företag där alla kan vara sig själva, med lika stor tillgång till nya möjligheter. De respekterar och värdesätter mångfalden hos människor, och erbjuder en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Supportspecialist kommer du att ingå i ett team med syfte att stödja Telias kunder, leverantörer och Teliakollegor inom ekonomi- och inköpsområdet. Du kommer att få en bred förståelse och bygga både bred och djup kunskap i processerna inom inköp, fakturahantering och betalning. Vidare kommer du att ha möjlighet att engagera dig i olika projekt och förbättringar, samarbeta med intressenter för att säkerställa ett smidigt genomförande av processerna. Arbetet sker primärt på plats på Telias huvudkontor i Solna.

• Hantering av kundförfrågningar via ärendehanteringssystem och per telefon
• Ordermottagning, hantering av beställningar och inköp
• Support mot interna kontaktytor vad gäller faktura- och inköpsfrågor
• Felsökning av faktura- och inköpsfrågor, uppsöka information via systemen och interna kontaktytor för hantering av frågan
• Arbeta med kontinuerliga förbättringar av processer och rutiner

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av kundtjänst, servicedesk eller i liknande kundnära administrativ tjänst
• God system- och datorvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

För att trivas i rollen ser vi att du som person är social och har lätt för att kommunicera med både kunder och kollegor. Du är en problemlösare som gillar att hjälpa, och är inte rädd för att ta dig an nya utmaningar med kunden i fokus. Du är en lösningsorienterad person som vill förstå kundens problem och kunna erbjuda innovativa lösningar. Vidare är du engagerad i ditt arbete, du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och säkerställer alltid noggrann och kvalitativ leverans. Slutligen är du nyfiken och gillar att ta dig an nya möjligheter och utmaningar i ditt arbete.

Övrig information:

Start: Mitten av januari
Plats: Stockholm, Solna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2023
  • Ansök senast: 22 december 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

Customer Support

27 december 2024

27 december 2024