OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns därefter goda möjligheter till överrekrytering alternativt förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Bravura söker för en kunds räkning medarbetare inom administration och ekonomi. Vårt kundföretag verkar i en teknisk bransch och är en aktör i framkant inom sitt område. Du kommer vid inledande samtal få reda på vilket kundföretaget är. Bravura är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2008 vuxit till en väletablerad aktör på den svenska marknaden för rekrytering och bemanning. Idag är vi ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige och vi har utsetts till Gasellföretag sex år i rad. Vi arbetar för att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Oavsett om du är på väg att byta bransch, ta nästa steg i karriären eller vill komma in på arbetsmarknaden så är vi här för dig. Vi matchar dagligen kandidater med framtida arbetsgivare och letar ständigt efter nya talanger.
Arbetsuppgifter:
I tjänsten som Billing Assistant arbetar du med varierade administrativa uppgifter på företagets faktureringsavdelning.
Du arbetar bland annat med fakturahantering, så som fakturakopiering och omkuvertering. Därtill arbetar du med registervård, vilket innebär allt från uppdatering av referenskoder på olika abonnemang till kontrollering och administrering av fakturor. Du supporterar internt och förväntas alltid ge förstklassig support i de ärenden du tar dig an. Utöver generell administrativ hantering kommer du även supportera i hantering av det dagliga inflödet av förfrågningar och ärenden gällande fakturor. I rollen ingår det även posthantering.
Du arbetar nära dina kollegor på avdelningen samt med andra ekonomiavdelningar. Tillsammans utgör ni en viktig funktion för att skapa ett effektivt och välfungerande ekonomiarbete på företaget.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Meriterande med gymnasial utbildning inom ekonomi
• Meriterande om du tidigare arbetat i en servicerelaterad roll
• Grundläggande kunskaper i Excel och Officepaketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
För att lyckas i rollen tror vi att du som söker är en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete och driva det självständigt framåt. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Du är lösningsfokuserad, har förmågan att ta egna initiativ och du är strukturerad i ditt arbetssätt. Eftersom rollen innebär en del kontaktytor i organisationen ser vi gärna att du är relationsorienterad och trivs i sociala miljöer med en god kommunikativ förmåga.
Övrig information:
Start: I mitten på Januari
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund