OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att det är människorna som skapar Hertz Sveriges framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang, kunskap och omtanke som gör oss till det ledande hyrbilsföretaget vi är.
Vi på Hertz Biluthyrning Göteborg Landvetter Flygplats växer och behöver bli fler. Därav söker vi en ny stjärna till vårt team.
Som Customer Sales Representative (CSR) är du en del av ett team där våra kunder står i fokus. Du kommer att hjälpa kunden genom sin hyra, med så som:
• Ta emot bokningar & förfrågningar från kunder via telefon, mejl eller över disk
• Uthyrning av bilar & upprättande av hyresavtal
• Skadehantering
• Daglig planering av stationens tillgängliga vagnpark
• Enklare ekonomisk redovisning
För att trivas hos oss tror vi att du är en person som gillar högt tempo, ett hjärta för service där ditt fokus är på kunden. Du gillar att strukturera, planera och att arbeta i en varierad vardag med bästa service i fokus samt så inspirerar nya saker och utmaningar dig. Du brinner för att ge den bästa kundupplevelsen i allt du gör och arbetar enligt devisen att tillsammans blir vi starkare. Du har stor initiativförmåga och van att samverka med många olika typer av människor. Du har goda kunskaper i Engelska samt Svenska i både tal och skrift. Klyschan ”laget före jaget” passar oförskämt bra in hos oss. Respekt för varandra, trygghet och glädje är grunden i allt vi gör.
Vi arbetar självklart aktivt med att internt utbilda dig som ny men vi lägger också stor vikt vid att du ska kunna utvecklas och växa i bolaget. Som anställd hos oss har du en rad förmåner så som Friskvårdsbidrag, Personalrabatt på hyrbil samt att vi är kopplade till Benify för att nämna några delar.
För oss är flexibilitet gentemot våra kunder mycket viktigt, vi arbetar därför med skiftarbete och dina arbetstider är förlagda mellan kl 6:45-15:45 samt kl 14.30-23.30, helgjobb förekommer även.
Ett krav vi har är att du innehar B körkort för manuell och automatväxlad bil.
Tjänsten är en heltidsanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde enl överenskommelse.
Vi på Hertz är kopplade till Unionens kollektivavtal. Urval sker löpande, välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Hertz möter människors behov av rörelse med smarta mobilitetslösningar. Vi drivs av omtanke för våra kunder, människor och omvärlden.
Välkommen in med din ansökan !
Kontaktpersoner på detta företaget
David Bowern, City Manager
073-802 11 10
Alexander Babkin, Stationschef
0709-468897
Jesper Sundblad, Försäljningschef
08-657 30 44
Annika Larsson, Accounting Manager
08-657 30 09
Peter Svensson, Sales Director Sweden and Denmark
08-657 30 95
Camilla Rydelid, Station Manager
Patrik Idrén, Manager HR
08-657 30 21
Susanne Lindvall, HR Business Partner/Salary
08-657 30 17
David Bowern, Regional Manger
Malin Englund, Station Manager
0155-45 10 50