OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hertz är sedan 1918 världsledande när det gäller biluthyrning. Hertz finns representerat i över 150 länder med 7500 uthyrningskontor. Har en hyrbilsflotta på ca 550.000 fordon och hanterar årligen över 30 miljoner bokningar. Totalt är det 25 000 anställda världen över. Sverige är ett licensland och Hertz i Sverige bedrivs av First Rent A Car AB ett företag inom Volvokoncernen. Hertz finns representerat i Sverige med ca 200 uthyrningskontor på flygplatser och inne i städerna. Bolaget har dotterbolag i Sverige, Norge och Danmark.
Vill du jobba i en internationell miljö och serva våra kunder. Tycker du om fart och fläkt och att träffa nya människor varje dag, då är kanske det här jobbet något för dig!
Vi söker en person till vårt kontor i Bromma flygplats.
I arbetsuppgifterna ingår att iordningställa våra bilar mellan varje uthyrning enligt ett utarbetat kvalitetsprogram (tvätt, städning och enklare service) billeveranser, skadekontroll och daglig planering av stationens tillgängliga vagnpark.
Vi söker Dig som har ordningssinne och initiativförmåga, är stresstålig, positiv och mycket serviceminded. Du måste behärska engelska i tal och skrift, givetvis har Du mycket goda kunskaper i svenska och självklart har Du körkort. Vi söker efter en person som tar för sig, som inte räds att visa vägen i alla lägen och vara en förebild för övrig personal. Våra kunder är vana vid god service så erfarenhet från branschen eller annat serviceyrke är en merit.
Stationen är bemannad 360 dagar om året och vi arbetar på rullande schema veckans alla dagar.
Anställningen är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Sista ansökningsdag är 2018-08-12
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättat innan sista ansökningsdag.
Tillträde Omgående
Kollektivavtal finns med Svenska Transportarbetareförbundet och Unionen. Besök gärna vår hemsida www.hertz.se för mer information om företaget.
Vi vill att vår personalstyrka ska vara en återspegling av samhället. Vi är övertygade om att mångfald på arbetsplatsen stärker konkurrenskraften genom en ökad insikt om olika kunders krav, behov och förväntningar. Vi vet att kunnig personal skapar vår framgång och att grunden till vår framgång handlar om den service vi ger våra kunder. För att vi för allas skull ska vara säkra på att vi arbetar rättvist och kompetensbaserat i vår rekrytering vill vi att du är beredd på att tidigt i processen genomföra personlighetstester som mäter några för oss viktiga egenskaper. Utifrån de testerna och dina övriga kvalifikationer kommer vi gå vidare med de personer som vi ser har bäst förutsättningar att lyckas hos oss.
Kontaktpersoner på detta företaget
David Bowern, City Manager
073-802 11 10
Alexander Babkin, Stationschef
0709-468897
Jesper Sundblad, Försäljningschef
08-657 30 44
Annika Larsson, Accounting Manager
08-657 30 09
Peter Svensson, Sales Director Sweden and Denmark
08-657 30 95
Camilla Rydelid, Station Manager
Patrik Idrén, Manager HR
08-657 30 21
Susanne Lindvall, HR Business Partner/Salary
08-657 30 17
David Bowern, Regional Manger
Malin Englund, Station Manager
0155-45 10 50