OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att det är kunnig personal som skapar Hertz Sveriges framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang och omtanke som gör oss till det ledande hyrbilsföretaget vi är.
Vi söker efter en Customer Sales Representive
Uthyrningskontoret i Nordstan i Göteborg söker en ny medlem till sitt team.
Som Customer Sales Representativ (CSR) är du en del av ett team där våra kunder står i fokus. Du kommer att hjälpa kunden genom sin hyra, med så som:
• Ta emot bokningar & förfrågningar från kunder via telefon, mejl eller över disk
• Uthyrning av bilar & upprättande av hyresavtal
• Skadehantering
• Billeverans & daglig planering av stationens tillgängliga vagnpark
• Enklare ekonomisk redovisning
För att trivas hos oss tror vi att du är en person som gillar högt tempo, ett hjärta för service där ditt fokus är på kunden. Du gillar att strukturera och planera samt att utmaningar inspirerar dig. Du har goda kunskaper i Engelska samt Svenska i både tal och skrift. Klyschan ”laget före jaget” passar oförskämt bra in hos oss. Respekt för varandra, trygghet och glädje är grunden i allt vi gör.
Vi arbetar självklart aktivt med att internt utbilda dig som ny men vi lägger också stor vikt vid att du ska kunna utvecklas och växa i bolaget. Som anställd hos oss har du en rad förmåner så som Friskvårdsbidrag, Personalrabatt på hyrbil samt att vi är kopplade till Söderberg & Partnes förmånsportal för att nämna några delar.
För oss är flexibilitet gentemot våra kunder mycket viktigt, vi arbetar därför med skiftarbete och dina arbetstider kommer att variera mellan 06:30-20:00 alla veckans dagar. Anställningen är tillsvidare om 40 timmar/vecka med en provanställning på 6 månader.
Vi på Hertz är kopplade till Unionen samt till Transports kollektivavtal. Vi jobbar även med kompetensbaserad rekrytering och som en del i din ansökan kommer du att få genomföra två tester. Detta för att vi ska kunna göra en rättvis bedömning av alla våra sökande.
Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Hertz möter människors behov av rörelse med smarta mobilitetslösningar. Vi drivs av omtanke för våra kunder, människor och omvärlden.
Kontaktpersoner på detta företaget
David Bowern, City Manager
073-802 11 10
Alexander Babkin, Stationschef
0709-468897
Jesper Sundblad, Försäljningschef
08-657 30 44
Annika Larsson, Accounting Manager
08-657 30 09
Peter Svensson, Sales Director Sweden and Denmark
08-657 30 95
Camilla Rydelid, Station Manager
Patrik Idrén, Manager HR
08-657 30 21
Susanne Lindvall, HR Business Partner/Salary
08-657 30 17
David Bowern, Regional Manger
Malin Englund, Station Manager
0155-45 10 50