OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Biluthyrare till Luleå - Car Rental Sales Agent till Luleå
Sixt biluthyrning i Luleå söker nu en biluthyrare till vårt kontor på Luleå flygplats.
Sixt rent a Car är världens äldsta biluthyrningsföretag och startade sin verksamhet
1912 i Tyskland. Sixt rankas som en av de ledande biluthyrningskedjorna i världen
och finns representerade på över 4 500 platser globalt och i över 100 länder. Vår
vagnpark sticker ut och har en tydlig premiumprofil med bilmärken såsom BMW,
Audi, Mercedes och Mini.
BILUTHYRARE
Är du en driven person som brinner för toppklassig service, trivs med att samarbeta
med andra människor och som vill skapa goda resultat? Då är detta ett jobb för dig!
Vi erbjuder massvis med erfarenhet och ett stimulerande och omväxlande arbete
inom en framtidsbransch.
ARBETSUPPGIFTER
Din främsta uppgift är att ta hand om, och ge den allra bästa servicen till våra
privat- och företagskunder. Då detta är en försäljningstjänst innebär det att du
bland annat kommer ta emot, bekräfta och förbereda bokningar av biluthyrningar
per telefon, mejl och över disk. Du kommer även se till att bilarna är i toppskick
genom att tvätta och ställa i ordning dem. Utöver det kommer du se till att bilarna
är tillgängliga för kunden genom att hämta och leverera dem på rätt tid och plats.
Tjänsterna är placerade på vårt uthyrningskontor i Luleå, på Luleå flygplats. Jobbet
kräver en del obekväma arbetstider, såsom kvälls- och helgjobb.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som trivs i en händelserik miljö med många kontakter, såväl internt
som externt. En av dina viktigaste egenskaper är viljan att leverera service av hög
kvalitet samt att du har ett professionellt förhållningssätt till ditt arbete. Tjänsten
kräver att du är självgående, initiativrik och prestigelös.B-Körkort är ett krav.
Du kan uttrycka dig väl, på svenska och engelska, i både tal och skrift, kan du även
tyska är det ett plus i kanten. Du är en van användare av Officepaketet. Körkort
B är ett krav samt om du har erfarenhet av något affärssystem. Dina personliga
egenskaper är av stor betydelse i urvalsprocessen.
PERSONLIGA EGENSKAPER
. Serviceinriktad, stresstålig och flexibel
. Duktig på kundbemötande och service
. Sälj- och kommunikationsförmåga
. Förmåga att prioritera & fatta beslut
. Problemlösare
. Administrativ förmåga/noggrannhet
. Glad, positiv, entusiastisk
. Självständig lagspelare som ser vikten av utveckling och samarbete
ANSÖKAN
Skicka in din ansökan via länken https://www.recruto.se/apps/modal-window/new-candidate/jobid/33949
med CV,foto och personligt brev med några rader om varför
du vill arbeta hos oss.
Urvalet sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Har du frågor om tjänsten? Kontakta Ulf Tunong per telefon 072 - 225 88 48.
Välkommen med din ansökan!