OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att det är människorna som skapar Hertz Sverige framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang, kunskap och omtanke som gör oss till det ledande hyrbilsföretag vi är.
Vårt Uthyrningskontor på Landvetter växer och behöver utökas där vi söker 2 ny medansvariga till teamet.
Som Bilvårdare (Hiker) är du en del av ett team där våra kunder står i fokus. Du har en viktig roll i kundens upplevelse av sin hyra.
• Vara behjälplig i garage/parkering för eventuella frågor kring bilens funktioner
• Rengöra och färdigställande av bil efter hyra
• Skadehantering
• Billeverans & daglig planering av stationens tillgängliga vagnpark
• Serviceminded
För att trivas hos oss tror vi att du är en person som gillar högt tempo, ett hjärta för service där ditt fokus är på kunden. Du gillar att strukturera och planera samt att utmaningar inspirerar dig. Du är noggrann och känner stor stolthet i att ge bästa kundupplevelse genom ditt bidrag avseende bland annat välstädad bil. Du är en nyckel i hela kedjan och älskar att samverka med människor och ditt viktiga bidrag till helhetsupplevelsen. Du är nyfiken och kanske har du ett stort bilintresse. Vana från liknande arbetsuppgifter är meriterande. Du har goda kunskaper i Engelska samt Svenska i både tal och skrift.Klyschan ”laget före jaget” passar oförskämt bra in hos oss. Respekt för varandra, trygghet och glädje är grunden i allt vi gör.
Vi arbetar självklart aktivt med att internt utbilda dig som ny men vi lägger också stor vikt vid att du ska kunna utvecklas och växa i bolaget. Som anställd hos oss har du en rad förmåner så som Friskvårdsbidrag, Personalrabatt på hyrbil samt att vi är kopplade till Benify för att nämna några delar.
För oss är flexibilitet gentemot våra kunder mycket viktigt, vi arbetar därför med skiftarbete under veckans alla dagar och dina arbetstider kommer att variera mellan 0700-2330 vardagar, helger 0900-22:00.
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Uppstart/tillträde enligt överenskommelse
Vi på Hertz är kopplade till Transport kollektivavtal.
Vi ser fram emot din ansökan och arbetar med urvalsprocess löpande.
Vid frågor kring tjänsten vänligen kontakta ansvarig Stationschef Alexander Babkin via email: alexander.babkin@hertz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
David Bowern, City Manager
073-802 11 10
Alexander Babkin, Stationschef
0709-468897
Jesper Sundblad, Försäljningschef
08-657 30 44
Annika Larsson, Accounting Manager
08-657 30 09
Peter Svensson, Sales Director Sweden and Denmark
08-657 30 95
Camilla Rydelid, Station Manager
Patrik Idrén, Manager HR
08-657 30 21
Susanne Lindvall, HR Business Partner/Salary
08-657 30 17
David Bowern, Regional Manger
Malin Englund, Station Manager
0155-45 10 50