OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RENT-A-SOCIONOM söker socionom för vår kunds räkning. Uppdraget är med start omgående och pågår 3 månader med möjlighet till förläggning.
Fördelar med att jobba hos oss:
*Konkurrenskraftig lön
*Tillgänglig och engagerad chef
* Processhandledning
* Kompetensutveckling
* Personlig service av vår trevliga och kunniga personal
* Rikstäckande
* Valfrihet att jobba med det du gillar
* Trygg anställning
* Ett härligt gäng med trevliga kollegor
* Fokusera på ditt uppdrag och dina klienter ? Vi ordnar resten!
* Rekryteringsbonus
* Vi kan bemanning! Auktoriserat bemanningsföretag sedan 2004
Arbetsuppgifter
Sedvanliga arbetsuppgifter som biståndshandläggare LSS.
Kvalifikationer
Arbetet kräver socionomexamen samt erfarenhet av tidigare erfarenhet av arbete med utredningar gällande LSS.
Personliga egenskaper
Engagerade och trygga socionomer som kan arbeta självständigt. Du ska ha förmåga att anpassa dig till nya uppdrag, vara social, ansvarstagande, effektiv och att kunna snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du har ett professionellt bemötande och förhållningssätt och är uppfinningsrik och flexibel. Ta chansen att få vidga dina vyer och testa något nytt för en kortare eller längre period i ditt yrkesliv!
Ort
En ort i närheten av Helsingborg
Rekrytering sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag!
OM OSS
Rent-A-Socionom är ett systerbolag till Rent-A-Nurse Scandinavia AB - Specialisten på sjuksköterskebemanning. Vårt företag ett av de största bemanningsföretagen inom vård och omsorgssektorn. Vi startade år 2002 och hyr idag ut socionomer, behandlingspedagoger, sjuksköterskor, undersköterskor och medicinska sekreterare till såväl offentlig som privat sektor.
Rent-A-Socionom vill vara en trygg och lyhörd arbetsgivare för dig som värderar frihet, omväxling och spännande utmaningar i din roll som socionom. Det betyder i klartext fungerande rutiner, men också värme, gemenskap, kompetensutveckling och omtanke. Självklart får du personlig service av vår engagerade och glada personal som gör det lilla extra för dig och som hjälper till med allt kring ditt uppdrag. Vi vill att du ska trivas när du arbetar hos oss och vi gör vårt yttersta för du ska göra det. Målet med ditt arbete är naturligtvis att göra det bästa för dina klienter. Därför ser vi att det är vårt jobb att göra din vardag så enkel som möjlig, så att du kan fokusera på dina uppdrag.
Vår vision: Vi öppnar dörrar till nya möjligheter - ditt förstahandsval!
VÅGA - EN FÖRÄNDRING!
Kontakta oss gärna för mer information!
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Ann-Kristin Ryden
0729-743161
Konsultchef Ann-Kristin Ryden
0729-743161
Jan Snellman
Jenny Grip
Jan Snellman
0723699035
Jan Snellman
0723699035