OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Akademiska Hus söker Biträdande fastighetsförvaltare
Akademisk Hus söker en passionerad person som är beredd att ta sig an en mångsidig roll som Biträdande fastighetsförvaltare hos oss i Göteborg. Tjänsten är placerad i Göteborg och du kommer hantera ett brett geografiskt område och upprätthålla starka kundrelationer.
Vi söker dig som är självgående, engagerad och har en relevant akademisk examen eller motsvarande erfarenhet inom fastighetsbranschen. Hos oss får du möjlighet att arbeta nära erfarna fastighetsförvaltare och tillsammans driva utvecklingen av våra campusområden framåt.
Rollen som Biträdande fastighetsförvaltare innebär att du kommer att vara ett stöd till fastighetsenheten och fastighetsförvaltare i synnerhet i en mängd olika uppgifter, inklusive kommersiell förvaltning och hantering av ett litet antal bostäder.
Din roll kommer att omfatta att delta i hyresförhandlingar, ta fram avtal och dokument samt diverse administrativa uppgifter. Du kommer att vara en viktig länk mellan olika lärosäten och stötta kollegorna inom Fastighetsenheten med allt från juridiska frågor till ekonomisk planering.
En betydande del av tjänsten innebär resande och närvaro vid olika anläggningar för att säkerställa att våra fastigheter fungerar optimalt.
Som Biträdande fastighetsförvaltare hos oss får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och mångsidig miljö där ingen dag är den andra lik. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt. Tillsammans med engagerade kollegor får du vara med och forma framtiden för högre utbildning och forskning.
Låter tjänsten intressant så är du varmt välkommen att ladda upp CV och svara på våra frågor redan idag. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, som är den 27 mars 2024.
I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad. Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Simona Möller via mail simona.moller@randstad.se.
Välkommen med din ansökan!
Ansvarsområden
Du kommer att stödja Fastighetsenheten i en mängd olika uppgifter, inklusive kommersiell förvaltning och hantering av ett litet antal bostäder
Din roll kommer att omfatta att delta i hyresförhandlingar, ta fram avtal och dokument, samt ansvara för den administrativa hanteringen kring hyresavtal
Du kommer att vara en viktig länk mellan olika lärosäten och stötta förvaltaren med allt från juridiska frågor till ekonomisk planering
En betydande del av tjänsten innebär resande och närvaro vid olika anläggningar för att säkerställa att våra fastigheter fungerar optimalt.
Kvalifikationer
Relevant akademisk examen inom fastighet, ekonomi eller erfarenhet av fastighetsförvaltning eller relaterat arbete
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Körkort B
Meriterande
Erfarenhet av kundkontakt
För att trivas i rollen behöver du ha en stark kommunikationsförmåga och förmåga att bygga och upprätthålla kundrelationer. Du har förmåga att hantera olika administrativa uppgifter och vara självgående i ditt arbete. I rollen behövs flexibilitet och beredskap att resa samt delta i möten av olika slag.
Om företaget
Akademiska Hus AB
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus
Kontaktpersoner på detta företaget
Monique Klingberg
+46 (0)8 452 33 11