OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetet innebär att inom ett geografiskt område/distrikt biträda förvaltaren i den dagliga förvaltningen som innefattar underhåll, investeringar, uthyrning och hyresgästkontakter m m. Lämplig utbildning till tjänsten är högskoleutbildning 2 år med inriktning bygg eller motsvarande och/eller erfarenhet av fastighetsförvaltning och byggproduktion. Erfarenhet av arbete i offentlig förvaltning är en merit. God samarbets- och initiativförmåga, självständighet samt servicekänsla är en förutsättning. Välkommen med din ansökan innehållande meritförteckning, referenser och löneanspråk till: Tornberget Fastighetsförvaltnings AB Personalstaben 136 81 HANINGE
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef José Castillo
08-606 84 26
Servicechef Michael Güngör
08-606 86 37
Johanna Lindstedt
08-7642532
Tomas Löfgren
+4687642585
Enhetschef, förvaltning Robin Lindberg
08-606 90 00