OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en känsla för service och erfarenhet av fastighetsförvaltning? Välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vår kund i Täby söker en biträdande förvaltare med start under september och fyra månader framåt, med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid och arbetsplatsen ligger nära Täby Centrum.
Dina arbetsuppgifter
Exempel på arbetsuppgifter:
- Bistå lokalförvaltningen i administrativa och tekniska arbetsuppgifter
- Ge stöd till lokalförvaltare, tekniska förvaltare och ledningen
- Biträda förvaltarna i olika förvaltningsfrågor, samt ha löpande kontakt med kunder, leverantörer och hyresgäster gällande lokalfrågor
- Driva olika typer av interna uppdrag, både administrativa och tekniska
Dina kvalifikationer
Vi söker en förvaltare som trivs i en roll med många kundkontakter, och är en positiv och relationsskapande person. Du tar ansvar och arbetar strukturerat och proaktivt.
Krav för tjänsten:
- Eftergymnasial förvaltarutbildning, eller annan utbildning som vi bedömer som likvärdig
- Erfarenhet från tidigare roller inom fastighetsförvaltning
- Goda kunskaper inom hyresjuridik, fastighetsekonomi och budgetarbete
- Viss erfarenhet av administrativt arbete och vana att ha kundkontakt
- B-körkort
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Du behörskar svenska på hög nivå i både tal och skrift
- God förståelse för behovet av dokumentation samt erfarenhet av att arbeta i verksamhetsstödjande system
Meriterande för tjänsten:
- Relevant högskoleutbildning inom bygg eller fastighet
- Tidigare erfarenhet av lokalförvaltning eller teknisk förvaltning
- Kunskaper inom LOU, offentlig förvaltning och fastighetsteknik
- Erfarenhet av att administrera möteskallelser, föra protokoll, enklare fakturering eller avtalshantering
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson