OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund
Vi söker nu efter en biträdande kontorschef till vår kund i Centrala Stockholm för en fast rekrytering. Vår kund är en av Sveriges bästa arbetsgivare och erbjuder en plats att utvecklas på. Här finner du generösa förmåner, goda utbildningsmöjligheter, bra arbetsvillkor och en god arbetsatmosfär med trevliga kollegor!
Vår kund är innovativ och framtidstänkande: Just nu är de inne i en stor tillväxtresa som innefattar, nya kollegor, nya arbetssätt och digitalisering av redovisningsprocesser.
Om Rollen
Du kommer ansvara för 8 redovisningskonsulter, detta innebär ett personalansvar samt ekonomiskt ansvar för deras resultat. Du kommer bygga upp ett blomstrande team, med medarbetare som utvecklas och verkligen trivs med sitt arbete. Förutom att leda och coacha kommer ca. 50% av din tid allokeras till egna kunder till en början som kommer minska på sikt där man går mot 100% biträdande kontorschef.
Din profil
Vi tror att du i dagsläget arbetar som redovisningskonsult och löser utmaningar med glimten i ögat. Du motiveras av att hjälpa dina kollegor och att tillsammans nå mål. Du är förtroendeingivande och genom din expertis, energi och din personlighet inspirerar du medarbetare. Du är yrkesmässigt engagerad och tar ditt yrke med stor professionalitet.
Skallkrav:
- Högskoleutbildning inom ekonomi
- 5 års erfarenhet som redovisningskonsult
- Förmåga att leda och inspirera medarbetare
Meriterande
- Auktoriserad redovisningskonsult
Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Christoffer Rozenbachs på Christoffer@deltaconsulting.se eller 073-928 59 86.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson