BITRÄDANDE PROJEKTLEDARE INOM BYGG/ANLÄGG

BITRÄDANDE PROJEKTLEDARE INOM BYGG/ANLÄGG

Arbetsbeskrivning

Arbeta som assisterande projektledare på ett nytänkande konsultbolag där både din och företagets utveckling ligger i fokus.

Arbetsuppgifter
Här utvecklas och återutvecklas logistikhallar- och fastigheter utefter var kunds unika behov tillsammans med företagets olika samarbetspartners. Här ligger fokus på kvalité, moderna lösningar och hållbarhet enligt BREEAM-standard.
Företaget hyr också ut och förvaltar dessa logistikfastigheter. Dina ansvarsområden kan beskrivas med följande:

-Administration
-Hantering av avtal
-Hantering av förfrågningsunderlag
-Förvaltning av fastigheter
-Avlastning och stöttning för projektledare

Arbetsplatsen är modern och här jobbar du remote eller på kontoret i Stockholm. Du förväntas att vara på kontoret i Stockholm ungefär 1-2 dagar i veckan och vid tillfälle besöka andra städer för projektbesök.

Profil
Här väger dina personliga egenskaper tyngst och det är viktigt att du som söker är strukturerad, driven och lösningsorienterad. Här arbetar du med ett gäng där det råder högt i tak och du bör ha en vilja att utvecklas, dela med dig av kunskap och lära dig nya saker. Delta i en kultur där feedback är både önskat och uppskattat helt enkelt!

Bocka av kompetenskraven nedan och tveka sen inte att söka tjänsten!

Kompetenskrav
· Du är utbildad byggingenjör
· Du hanterar engelska och svenska i både tal och skrift
· Du har goda kunskaper i Excel
· Du har körkort och tillgång till egen bil

Meriterande
· Du har erfarenhet av logistik- och/eller byggbranschen
· Du har intresse för hållbarhet och miljö
· Du är villig att ta dig an en ansvarsroll kring miljöcertifieringssystemet BREEAM

Du erbjuds…
…ett företag som har en modern approach till både arbetsliv och privatliv. Företaget tror på teamwork och att jobba med frihet under ansvar. Vid ambition och driv ges du stora möjligheter till utveckling på företaget – allt ifrån utbildningar till möjligheter att flytta utomlands.

Om arbetsplatsen
Företaget är ett konsultbolag som är specialiserade på moderna och hållbara logistikfastigheter. De strävar efter långsiktighet med såväl hyresgäster som samarbetspartners.

Mer information om företaget och tjänsten ges vid en eventuell intervju.

Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos vederbörande företag.

Rekryteringsprocess
CV-granskning
Intervju med Framtiden (rekryteringsbolag)
Intervju med vederbörande företag (projektledare)
Intervju med vederbörande företag (VD)

Villkor
Startdatum: Enligt överenskommelse
Ort: Stockholm
Omfattning: 100%
Arbetstider: Kontorstider (förtroendetid)

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Interim Projektledare

Interim Projektledare

21 oktober 2024

21 oktober 2024