OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbeta som assisterande projektledare på ett nytänkande konsultbolag där både din och företagets utveckling ligger i fokus.
Arbetsuppgifter
Här utvecklas och återutvecklas logistikhallar- och fastigheter utefter var kunds unika behov tillsammans med företagets olika samarbetspartners. Här ligger fokus på kvalité, moderna lösningar och hållbarhet enligt BREEAM-standard.
Företaget hyr också ut och förvaltar dessa logistikfastigheter. Dina ansvarsområden kan beskrivas med följande:
-Administration
-Platsledning ute på bygg och anläggningar-Hantering av avtal
-Hantering av förfrågningsunderlag
-Avlastning och stöttning för projektledare
Arbetsplatsen är modern och här jobbar du remote eller på kontoret i Stockholm. Du förväntas att vara på kontoret i Stockholm ungefär 1-2 dagar i veckan och vid tillfälle besöka andra städer för projektbesök.
Profil
Här väger dina personliga egenskaper tyngst och det är viktigt att du som söker är strukturerad, driven och lösningsorienterad. Här arbetar du med ett gäng där det råder högt i tak och du bör ha en vilja att utvecklas, dela med dig av kunskap och lära dig nya saker. Delta i en kultur där feedback är både önskat och uppskattat helt enkelt!
Bocka av kompetenskraven nedan och tveka sen inte att söka tjänsten!
Kompetenskrav
• Du är utbildad byggingenjör
- Du har åtminstone 1års erfarenhet, inom bygg, platsledning eller liknande roller
• Du hanterar engelska och svenska i både tal och skrift
• Du har goda kunskaper i Excel
• Du har körkort och tillgång till egen bil
Meriterande
• Du har erfarenhet av logistik- och/eller byggbranschen
• Du har erfarenhet av entreprenad juridik.
• Du har intresse för hållbarhet och miljö
• Du är kunnig inom miljöcertiferingskrav, exempelvis BREEAM
Du erbjuds…
…ett företag som har en modern approach till både arbetsliv och privatliv. Företaget tror på teamwork och att jobba med frihet under ansvar. Vid ambition och driv ges du stora möjligheter till utveckling på företaget – allt ifrån utbildningar till möjligheter att flytta utomlands.
Om arbetsplatsen
Företaget är ett konsultbolag som är specialiserade på moderna och hållbara logistikfastigheter. De strävar efter långsiktighet med såväl hyresgäster som samarbetspartners.
Mer information om företaget och tjänsten ges vid en eventuell intervju.
Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos vederbörande företag.
Rekryteringsprocess
CV-granskning
Intervju med Framtiden (rekryteringsbolag)
Intervju med vederbörande företag (projektledare)
Intervju med vederbörande företag (VD)
Villkor
Startdatum: Enligt överenskommelse
Ort: Stockholm
Omfattning: 100%
Arbetstider: Kontorstider (förtroendetid)
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996