OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Biztalk-utvecklare för att förstärka ett team som hanterar integrationer från nyutveckling till förvaltning hos vår offentliga kund i Sörmland. Arbetet sker enligt en tydlig process för utveckling och dokumentation av integrationer. Teamets roll i arbetet är att vara aktiva i designen, framställning av dokumentation samt byggandet/verifierandet av de nya integrationer som krävs.
Nödvändiga färdigheter, kunskaper och erfarenheter
- Flytande svenska i tal och skrift
- Minst 3 års yrkeserfarenhet av Biztalk-utveckling
Kvalificerande färdigheter, kunskaper och erfarenheter
- Erfarenhet att ansluta nationella tjänstekontrakt till nationella tjänsteplattformen
Personliga egenskaper
- Flexibel och kunna balansera mellan interna och kunds intresse
- Förmåga att leda och motivera andra
Ytterligare information
Start: Januar 2021
Anställningsform: visstidsanställning
Längd: 12 månader
Arbetsbelastning: 100%
Lön: Beroende på erfarenhet.
Hur du ansöker
Vi får ett stort antal ansökningar. För att göra det möjligt för oss att göra en rättvis bedömning är det viktigt att du ägnar lite tid åt att skapa en bra motivering till hur du kommer att lyckas i rollen och varför vi ska välja dig.
Koppla ditt svar till de specifika kraven i arbetsbeskrivningen, hänvisa till dina tidigare uppdrag, anställningar, utbildning och personliga egenskaper och förklara hur de kommer att bidra till hur du kommer att lyckas i rollen.
Ansök med ett flersidigt, tydligt CV, helst i Word-format. CVn där varje tidigare anställning och projekt uppdrag beskrivs i form av mini-fallstudier gör din kompetens tydligare för oss. Se till att alla relevanta färdigheter nämns i ditt CV.
På grund av antalet mottagna ansökningar kan vi inte lämna individuell feedback.
Du måste vara svensk, Nordisk, EU, EES eller Schengen-medborgare eller på annat sätt ha rätt att arbeta för valfri arbetsgivare i Sverige.