OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bjäre Kraft arbetar med energi och bredband och vi jobbar för en hållbar framtid för nordvästra Skåne och en enklare vardag för våra kunder.
Vi driver på utveckling i samarbete med samhället och ger tillbaka i olika former, så som återinvestering, sponsring och kunskapsbildning.
Bjäre Kraft är en arbetsplats där medarbetaren står i centrum. Självständighet, korta beslutsvägar och delaktighet är självklart för oss. I vårt arbete jobbar vi med fokus på långsiktighet och hållbarhet.
Som vår nya kundservicemedarbetare kommer du att tillhöra ett team av för närvarande åtta medarbetare vars främsta uppgift är att leverera god service till våra kunder. Arbetet är mycket varierat då vi tillhandahåller en mängd produkter och tjänster inom energi och bredband och kundkommunikationen sker både via telefon, chatt, e-post och besök.
Du rapporterar till kundservicechef.
Arbetsuppgifter
Kundsupport: Hantera inkommande frågor rörande avtal, fakturor och tekniska problem.
Försäljning: Erbjuda och sälja våra tjänster till nya och befintliga kunder.
Administration: Arbeta i vårt CRM system för dokumentation och uppföljning av kundärenden.
Kreativitet: Deltaga i avdelningens arbete med att ta fram nya erbjudanden.
Profil
För att lyckas i denna roll tror vi att du har erfarenhet från kundservicearbete. Du har en teknisk förståelse och brinner för att skapa goda kundrelationer. Som person är du utåtriktad, ansvarstagande och bra på att kommunicera. Vi ser gärna att du är självgående och motiveras av att hitta lösningar samt trivs med att jobba mot mål.
Dina datakunskaper är goda och du har lätt för att uttrycka dig i tal och i skrift på svenska.
Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid
Placering på huvudkontoret i Förslöv och på vårt kontor i Ängelholm.
Arbetstiden är schemalagd mellan 08.00 – 18.00.
Vi vill ha din ansökan senast den 19 september
Vi tillämpar löpande urval.