OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Varför borde jag ta det här jobbet?
Du får en garanterad timlön med rörlig provision!
En dynamisk arbetsplats med många kollegor
Chans att påverka precis den mängd pengar du vill tjäna utöver grundlönen genom provision
Möjlighet att utvecklas internt om du visar framfötterna och engagemanget som krävs
Vad erbjuder vi dig?
Fast månadslön enligt Unionens kollektivavtal med extra bonus via provision
Chansen att jobba i ett drivet team med hög ambitionsnivå
Friskvårdsbidrag även under din provanställning
Utökad erfarenhet och kunskap kring kundtjänst, teknik och merförsäljning
Personlig utveckling
Vi söker dig som med iver väntar på nästa utmaning i arbetslivet! Kundtjänstmedarbetare sökes nu till en av Sveriges största arbetsgivare inom Telekombranschen. Antar du utmaningar med glimten i ögat, och är en lagspelare som trivs på en stor arbetsplats? Finner du dig ofta i en vägledande roll? Då är du den blivande kundtjänstmedarbetaren vi söker! Du är garanterad en fast grundlön i månaden samtidigt som du själv påverkar mängden provision du tjänar genom merförsäljning. Du har ett fast månadsschema och kan bli schemalagd mellan 08:30 - 19:30 enbart på vardagar - och du kommer alltid att få tillgång till ditt schema två veckor innan månadsstart.
Tjänsten börjar med 6 månaders provanställning hos Maxkompetens, med mycket goda möjligheter att därefter bli tillsvidareanställd hos kund. Då mycket av administrationen sker med hjälp av olika IT-verktyg, bör du vara van vid att använda datorn som ett av dina främsta arbetsverktyg. Tempot på avdelningen är dynamisk och varierande, vilket förutsätter att du har förmågan till snabbt beslutsfattande och effektivitet. Stor vikt läggs vid ditt ansvar som kundtjänstmedarbetare, med förutsättningen att du skapar godaste möjliga kundrelation i samtliga ärenden.
Du kommer till en arbetsplats där det är högt i tak och där den psykosociala arbetsmiljön värnas om genom goda relationer, härlig sammanhållning och stora utvecklingsmöjligheter. Professionalitet, service och problemlösning är tre av de nyckelord som tjänsten eftersträvar. Att arbeta som kundtjänstmedarbetare ute hos vår kund i Borås innebär att du kommer att ha daglig kontakt med kunder via telefon och mail. Flertal av arbetsuppgifterna är administrativa och innefattar bland annat produktrådgivning, fakturafrågor och reklamationer. Anställningen börjar med en betald utbildning där du kommer få all information och upplärning som behövs för att utveckla arbetssättet som krävs för att nå maximal kundnöjdhet!
Din profil
Krav är att du behärska svenska språket flytande i tal och skrift, och meriterande är om du har någon tidigare erfarenhet utav kundtjänst och/eller försäljning.
Sista ansökningsdag
Tjänsten ska tillsättas den 22:a maj men se till att söka redan idag då vi går igenom ansökningarna löpande! Vid frågor, vänligen maila elma.sabanovic@maxkompetens.se
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT, kundtjänst, försäljning och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.
Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638