Bli en del av Bonniers fantastiska kundserviceteam!

Arbetsbeskrivning

Som en del av Nordens största mediekoncern, Bonnier AB, har Bonnier Business Media Sales växt och utvecklats i raketfart sedan starten 2014. Då med ett kontor beläget i Västerås med fem anställda till att idag ha över 120 anställda fördelat på våra tre kontor i Västerås, Örebro och Norrköping. Nu satsar vi ytterligare och expanderar både på befintliga orter och med ett nytt kontor som öppnar under 2022. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnier koncernen och med en total försäljning på 115 miljoner under 2021 finns det inget som kan stoppa oss.
Vår kundservice för Dagens Industri i Norrköping växer och därför söker vi nya medarbetare. Våra kunder består till största del av prenumeranter på Dagens Industri men även andra affärsmagasin. Just nu söker vi en kundservicemedarbetare till ett nytt uppdrag för Privata affärer och Placeringsguiden. Vi söker dig med ett stort intresse för privatekonomi och som vet vad service i världsklass innebär.
Vi är ett otroligt engagerat team som brinner för att upprätthålla en utmärkt kundservice och som tillsammans utvecklar vår kundsupport. Hos oss erbjuds du en utmanande roll, en rolig och omväxlande vardag som ständigt sätter ditt lösningsfokus, försäljningsdriv och din serviceförmåga på prov.
Tycker du att det här låter intressant? Tveka inte, sök redan idag och bli en del av vårt härliga team på Bonnier Business Media Sales.
Vi erbjuder dig:
En heltidstjänst i fina lokaler, centralt beläget i Norrköping.
Utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen och en språngbräda direkt in i mediabranschen.
En fantastiskt rolig arbetsplats med härliga kollegor, roliga aktiviteter och säljtävlingar.
Friskvårdsbidrag á 3000:- om året. Trygga arbetsvillkor motsvarande ett kollektivavtal genom branschorganisationen Kontakta.

Vi tror att Bonniers nästa stjärna inom kundservice är:
Problemlösningsorienterad och målmedveten.
Flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo i en fartfylld miljö.
Har intresse för privatekonomi.
Har god dator- och kommunikationsförmåga i såväl tal som skrift på svenska och engelska.
Har tidigare arbetslivserfarenheter inom försäljning.

Om tjänsten:
Dina huvudsakliga arbetsuppgift består av att besvara kunders funderingar och därefter utvärdera dess situation för att erbjuda kund bästa möjliga lösning. Du kommer även att ta samtal där du hanterar uppsägningsbenägna kunder så de stannar kvar som prenumerant hos affärsmagasinen Privata affärer och Placeringsguiden. Genom vår “Cross Service"-funktion kan det även förekomma uppdrag mot andra branschtitlar. Telefon och dator kommer vara dina främsta arbetsverktyg då du tar emot kunder via telefon och mejl samt hanterar prenumerationer i olika system.
Övrig information:
Titel: Kundservicemedarbetare / Customer Service Agent
Sysselsättningsgrad: Heltid, 40h/v
Lön: Garantilön + provision
Anställningsform: 6 månaders provanställning
Vi jobbar målmedvetet med frågor som berör mångfald och jämställdhet och ser gärna att det även är en drivkraft för dig. Bonnier Business Media Sales vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bonnier Business Media Sales AB Örebro
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 10 mars 2022
  • Ansök senast: 9 april 2022

Postadress

Klostergatan 23
Örebro, 70361

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024